Het Ovutesten vragen topic

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door suzie80, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Bij mij was het tweede streepje er ineens.. Maar wel weer twee dagen aangehouden..

je ziet het echt duidelijk als je test positief is!

Succes ;)

2. Niet meer actief

Thx, ik hoop zo dat ik m`n eitje vind.

3. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Ik heb eigenlijk altijd ene 2e streepje,heb nog nooit een blanco ovu test gehad. Het 2e streepje wordt wel donker en dan weer lichter,maar hij staat er altijd. :(

4. Niet meer actief

Ik heb ze even in m`n album gezet, die ik tot nu toe heb dan he.
    1e ronde en nog geen 2e streepje gehad.

5. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Van welk merk zijn die van jou? Ik heb die van sensitest,misschien geven die wel altijd een 2e streepje ofzo.

6. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Òke dankje wel suzie voor de tip wist namenlijk niet waarvoor het diende.
    Nu wel :) dus 2 uur van te voren niet meer drinken en niet meer plassen tot ik getest heb duidelijk..

7. Niet meer actief

Babyboomshop

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey meiden,
    dit is mijn 3e ronde, waarvan de 2e ronde met ovutesten. ik gebruik die van matcare, ben ik echt supertevreden over.
    @ Wendy: wat heb je heb mooi bijgehouden zo!
    als je in mijn album kijkt zie je dat in mijn 2e ronde mijn ovutest ineens positief was!
    en nu bij deze ronde werd ie zondag al donkerder, gisterochtend nog donkerder, toen heb ik savonds nog een keer getest omdat ik hem niet wou missen maar toen was ie weer iets lichter.
    waarschijnlijk omdat ik best veel gedronken had die dag, ook al had ik 4 uur mn plas opgehouden en 2 uur niets meer gedronken (ik moest nodig :confused: )
    nu om 1 uur nog een keer getest en nu is ie vet positief! maar ik heb altijd wel een licht streepje maar dat wil niks zeggen.
    dus bij mijn vorige cyclus stond ie er ineen keer en nu opbouwend donkerder. kan dus allebei!

@Shanna: bij mijn 2e ronde ben ik ook op dag 10 begonnen omdat ik bang was dat ik hem anders zou missen. kijk maar eens hoeveel testen ik heb versleten! gelukkig toch doorgetest en uiteindelijk op dag 31 van cyclus pas positief.
    nu weet ik wel zeker dat mijn cyclus minstens 38 dagen duurt en ben ik ook later begonnen.
    ik ben zo blij dat deze cyclus weer korter is dan de vorige!
    succes allemaal!

9. Niet meer actief

Dank je voor je uitleg.
    Ja ben best een rare in die dingen en wil alles zo goed en netjes mogelijk bijhouden.

10. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi Madelon84,

Bedankt voor je tip, ik vond het zo raar want vorige keer ben ik dus tussen dag 5 en dag 7 na mijn menstruatie zwanger geraakt dus dat is een vroege ei sprong.
    En ik ben zo bang dat ik mijn dagen mis,ik gebruik ook die van mate care dan die casette een simpele test,maar zie bij verschillende ook staan luxe en duidelijke test..
    Maakt het eigenlijk in feiten uit welke ovu testen je gebruikt?
    Ik wil dus alvast weer nieuwe gaan bestellen voordat ze op zijn en eerder het hier is wil ik het op tijd bestellen.
    De ovu testen die jij gebruikt he waar kan ik die bestellen kun je mij dat ff door geven..?
    Ik ben net 3 dagen begonnen voor het eerst tot nu toe nog nega testen,en ik blijf gewoon net zolang door testen tot dat ik resultaat zie hihi ik zelf heb het gevoel eind deze week begin volgende week aangezien ik de vorige keer ook rond die tijd na mijn menstruatie ben zwanger geraakt.

Ik vind dit echt een onwijs leuke site,zo kun je heel veel met meiden delen die net als jou ook een kinder wens hebben ..

xx shanna

11. Niet meer actief

Ik heb mijn testen van babyboomshop.
    Ik ben er wel tevreden over, al moet ik nog posi-test in handen krijgen.
    Maar ze zitten netjes apart verpakt, netjes bezorgd en gewoon tevreden.

12. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ wendy
    En hoelang ben jij nu precies bezig met de ovu testen als ik vragen mag?

13. Niet meer actief

1e ronde pas :oops:
    Ben sinds dag 8 begonnen met testen en zit vandaag op dag 14 en moet voor vandaag nog testen en heb nog geen 2e streepje gehad.

14. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ wendy

Owh 1e ronde pas hihi nou dan kunnen we elkaar de hand schudden
    want ook dit is mijn 1e ronde alleen zit ik nu op dag 3 en heb al wel voor vandaag getest tot nu toe nog negatief..

15. Niet meer actief

Dag 3, ben je nog ongi dan?
    Of bedoel je dat je 3 dagen bezig bent?
    Ik tel vanaf de 1e dag van m`n ongi.
    Spannend he, zo met die testen.
    Ik moet zeggen dat ik het heel leuk vind om te doen en het geeft een soort van rust in onze relatie.
    Ik heb de drang om te MOETEN klussen niet meer.
    Heerlijk gewoon.

16. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ Wendy,

Nee ik tel niet vanaf mijn menstruatie ik ben de dag na mijn oni begonnen
    omdat ik bang ben mijn dagen mis te lopen want ze zeggen je moet beginnen met testen rond je vruchtbare dagen en volgens hun is dat rond dag 10 terwijl ik de vorige keer tussen dag 5 en dag 7 na mijn oni zwanger ben geraakt alleen heb nood gedwongen een curetage moeten ondergaan dit is mijn 1e oni na mijn curetage dus ik hou de zelfde dagen maar aan als waar ik vorige keer ben zwanger geraakt en ben dus gelijk na mijn oni begonnen met testen..
    Zo verslijt je wel een hoop testen maarja het geld is er en wil niet mijn dagen mislopen en net wat jij zegt de drang om te klussen is er bij mij ook niet meer omdat je zo gefocust bent op het zwanger worden nu als je een posi test heb ken je lekker aan de gang gaan en brengt zeker rust in de realtie alhoewel die van mij het niet erg vind want die is kwa klussen erg fanathiek hahaha

17. Niet meer actief

Oke ja snap hem helemaal.
    Nou mijn mannetje houd ook echt van klussen.
    Maar voor hem werd het toch ook echt een beetje teveel van het goede, de afgelopen ronde`s.
    En ik moet eerlijk zijn, bij mij ging het echt pijn doen om het zovaak te doen.
    Ik ben er blij mee dat we met testen bezig zijn.
    Wel spannend.
    Mannetje vraagt nu elke keer en heb je 2e streepje?
    Zo leuk is dat.

18. Niet meer actief

Mijn testen tot nu toe staan in m`n album, dus je mag kijken hoor.

19. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ja leuk hoor ik ga die van mij er ook maar in zetten,
    heb alleen een probleem ik moet nieuwe bestellen omdat ik er nog maar 7 heb en heb mijn mobiele nr moeten verandere op postbank.nl dit duurt 5 werkdagen eerder die testen hier aankomen ben ik bang dat ik een dag zonder zit en straks me juist in die dagen me dagen misloop heb ik weer hoor pfff

20. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    hoe kan ik foto,s oploaden naar mijn foto album heb geen idee hoe dit moet ken iemand me helpen?

Deel Deze Pagina