Deed gister en vandaag nog even een ovu test (het blijft leuk) en vandaag was het 2e streepje duidelijker geworden,dus ben benieuwd. Had net namelijk ineens eventjes erge ongikrampen en veel wit/geel verlies. Blijf hopen dat het misschien deze maand raak is. Kirjg ze alleen niet scherp de foto met mijn mobiel,jammer.
Je moet over 4 dagen zw test doen. Houd die 2 streepjes nu al niet in dat je zwanger bent? Heb gehoort dat een ovulatie-test ook als zwangerschapstest kan worden gebruikt. Spannend zeg. Ik denk dat je zwanger bent als ik de verhalen hier mag geloven.
Ik durf nergens van uit te gaan,maar zal wel leuk zijn. Banner klopt denk ik niet helemaal, ben uit gegaan van langste cyclus,laatste 2 waren netjes 28 dagen,dus wie weet.
Bij mij was het nu deze maand pas op dag 19 positief eerste ronde echt volgehouden met testen dus voorgaande rondes weet ik niet zo..
Oke en hoeveel rondes heb je al gehad met de ovu testen dan? heb al een paar keer gelezen bij mensen dat het gelijk de 1e keer raak was tijdens de ovu testen zwanger hoppa waarom lukte het bij jou niet de eerste rondes dan?
Ik heb de eerste rondes niet aan ovutesten gedaan, niet serieus tenminste. toen hebben we geklust rond de dagen waarop ik DACHT dat ik mijn eisprong zou hebben, wat dus niet het geval was. Ik kwam er dus nu achter dat mijn ei pas op dag 19 kwam. Maar goed, kan best zijn dat ie nu later dan normaal is geweest. Ik ben lang aan de pil geweest, dus misschien moest mijn lijf weer helemaal op gang komen. Ik weet nu ook precies hoe het voelt om een eisprong te hebben, dat maakt het de volgende maand ook wat makkelijker. (Hoop dat het niet nodig is haha) Het is best lastig om uit te vinden hoe je lijf precies werkt, met de ovutest heb ik er wat meer inzicht in gekregen. O ja.. ook al klus je precies op de goede dagen, dan weet je nog nooit zeker of je dan wel zwanger zult worden
Ik zou het niet weten, ik wacht rustig af. Kan zijn dat mijn lf korter is, dat ik er maar 10 dagen over doe van mijn ei tot aan mijn ongi. We shall see
Hoi, Ik heb volgens mij een heel heel dun 2e streepje. Zit vandaag op dag 14. Hoop dat het morgen duidelijker gaat worden want dan komt mijn eitje eraan. Groetjes Wendy
Is dat niet altijd 14 dagen of misschien 16 of 12 dagen? Ja weet het niet, voor mij is het allemaal nieuw.
Bij iedereen is het wisselend hoor, 10 dagen is vrij kort, daarom hoop ik ook dat mijn cyclus nu wat langer is zodat het eitje goed kan nestelen. Je kunt het zelf ook uitrekenen, als je een positieve ovutest hebt springt je ei 24-36 uur later. Vanaf dan kun je tellen tot je eerste dag van je ongi, dat is je luteale fase.
hallo meiden, ik heb even alle bladzijden gelezen hier, en veel geleerd! ik heb nog wel een vraagje voor jullie, hoe lang duurt het voor je de ovu-testen in huis hebt als je ze bestelt? ik zit namelijk te wachten op mijn ongie, heb al 2 negatieve zwangerschapstesten gehad. als ik zaterdag nog niet ongie ben, doe ik weer een test. de kans op een zwangerschap is klein, maar ik wil pas ovu-testen bestellen als ik ongie ben. dan moeten ze natuurlijk wel op tijd in huis zijn om ermee te kunnen beginnen! alvast bedankt. groetjes Ellen ps, sorry voor t lange verhaal...
Bij mij duurde het twee dagen ofzo voor ik ze in huis had. heb ze van sensitest, werken bij mij prima.
ik bestel ze bij matcare. voor 5 uur besteld en betaald, dan heb je ze de volgende dag in huis. @shanna: ook met ovutesten kan het een jaar duren hoor, het is toch vooral geluk hebben. vorige ronde ook keurig rond positieve test geklust en toch ongi geworden.
Ik heb bij babyboomshop besteld. Vrijdagmiddag zo rond 13:00 en meteen geld over gemaakt. Ik had ze maandag al in de bus. Er zat bij mij een weekend tussen, maar anders denk ik dat je ze de volgende dag al in huis hebt als je op tijd besteld en betaald.
Hallo allemaal, Vandaag zou ik waarschijnlijk mijn eisprong hebben. Nu heb ik nog geen ene positieve ovutest gehad. Gister wel een licht streepje, vandaag niets. Nu begint net weer mijn afscheiding die ik de vorige rondes ook had tijdens mijn mogelijke eisprong. Was dat lichte streepje dan toch positief? Staat negatief op de bijsluiter.
toch raar hoe dat in elkaar zit ik dacht echt dat als je aan de hand van je ovutesten gaat klussen mits hij positief is dat je echt zwanger zou zijn omdat het rond je eisprong is..kan het dan zo zijn dat je ei te korte tijd heeft om te nestelen of is er mogenlijk een andere verklaring waarom je niet zwanger raakt..want juist de ovu testen zou de kans op een zwangerschap vergroten snap er ff niks meer van solly hahahha