Het Ovutesten vragen topic

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door suzie80, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ Annie,

Inderdaad je test is pas positief als hij net zo donker is of donkerder is dan je controle streep dan pas is hij positief en heb je binnen 24 a 48 uur je ei sprong..
    Kan het zo zijn dat je toch gedronken hebt of eerder naar de wc bent gegaan?
    Je moet 3 uur van te voren niet meer drinken en 2 uur van te voren niet meer plassen,misschien heb je morgen meer succes.

2. Niet meer actief

Ik durf het niet te zeggen.
    Ik zou als ik jou was toch nog even door testen.
    Dat zou ik wel doen als ik het zo mee maakte.
    Misschien moet het eitje toch nog komen.
    Succes.

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey meiden,

Ook ik heb een vraagje... Ben deze ronde voor het eerst begonnen met ovu testen, gisteren de eerste test gedaan en net weer een (niet met ochtend-urine, maar de keer daarna zonder teveel gedronken te hebben en 3 uur niet geplast)

Nu twijfel ik alleen of de bovenste test ook al positief gezien mag worden, of die van vandaag pas... Graag jullie mening daarover...

en dan nog een vraagje :oops: we hebben gisteren geklust... maar vandaag gaat dat niet lukken... zou dat dan te vroeg zijn geweest?

[img=http://img114.imageshack.us/img114/4166/dscn4543aj0.th.jpg][img=http://img114.imageshack.us/images/thpix.gif]

4. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Sorry krijg de foto niet goed hier geplaatst maar als je op de eerste link drukt krijg je m te zien...

5. Niet meer actief

Ik ben ook pas de 1e ronde begonnen met testen dus weet het nog niet zeker.
    Maar op de foto is volgens mij de onderste test posi.
    Dan moet je denk ik vandaag klussen en je moet volgens mij ook nog door testen en dan kan je zien dat het posi blijf of juist nega wordt en dan is je piek geweest.
    Ik zou voor de zekerheid klussen deze dagen.
    Succes

ps. wat is de controle streep eigenlijk, anders kan de bovenste test ook posi zijn.
    Gewoon klussen.

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    oeps, sorry vergeten erbij te zetten, links is te teststreep en rechts is de controle streep...

de bovenste is van gisterenavond 1800 uur en de onderste is van vanochtend 0930 uur

het klote is dat ik vandaag en morgen avond moet werken dus mijn man 2 dagen niet zie, hij werkt overdag en ik ben al weg als hij thuiskomt... en om m nu vannacht om half 2 a 2 uur wakker te maken, weet ik niet of hij zo blij mee is... ;)

7. Niet meer actief

Als links de controle streep is zou ik zeggen dat de bovenste posi is en dat de andere test al iets afzwakt zeg maar.
    Waarom niet snacht`s, kan ook heel leuk zijn.
    Ik doe dat namelijk wel. :oops:
    Mannetje werkt in ploegen en komt dan 12 uur thuis en half 2 naar bed en dan ga ik op hem liggen wachten of bespring hem beneden na het douche.
    Je mannetje zal raar staan te kijken, maar hij zal denk ik geen nee zeggen.
    Ik zou zeggen succes.

8. Niet meer actief

@Schijndelsvolk,

Hoe doe jij dat onderschrift zo klein?
    Dat zou ik ook wel willen.

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Het is net andersom, de rechtse streep staat er altijd zeg maar, de linkse alleen met naderend ei ;)

ag ik probeer het vannacht gewoon hihi (normaliter is ie er niet zo voor te porren als ik m wakker maak hihi)

10. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    poeh, euhm zou ik even moeten kijken laat het je zo weten via pb :)

11. Niet meer actief

Gelukt

12. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
  13. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

die tweede test is echt het hoogtepunt van je lh-piek, waarschijnlijk heb je nu snel je ei.
    als je gister hebt geklust kan je zeker wel zwanger raken, het ligt eraan hoe goed zaad je mannetje heeft ;) maar het leeft gemiddeld 48-72 uur volgens mij.
    @shanna: kijk eens bij de topic "Wie ook niet zwanger na gericht klussen" die staat nog op de eerste pagina topics over zwanger worden.
    ik dacht dit namelijk ook.
    het is helaas niet zo. ergens in dat topic heeft ook iemand filmpjes van youtube erop gezet, daar is goed op te zien hoe alles gaat. en kom je er dus ook achter dat bijv van alle bevruchte eicellen meer dan de helft zich niet deelt en vervolgens kan er nog bij de innesteling iets fout gaan.
    al met al is er per maand zo'n 20% kans dat je zwanger wordt. ook al heb je de goede dagen geklust.
    je word helaas niet sneller zwanger van ovutesten, maar je weet wel beter wanneer je ei is en kun je de kans iets groter maken.
    je loopt je ei in ieder geval niet mis!

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Thanks,

Nu heb ik nog een vraagje... als ik nu dus weer zou testen en hij is lichter, dan is mijn ei dus vandaag (tussen vanochtend en vanmiddag)geweest? Of duurt dat langer voordat ie dan weer lichter word?

(sorry ben echt een leek op dit gebied)

15. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Als het sreepje lichter is zal je eisprong geweest zijn, dat is immers de LH-piek, en als die gedaald is dan is t streepje weer lichter :)

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo allemaal
    Ik heb een vraag, misschien dat een van jullie het weet. Ik ben sinds 5 weken gestopt met de pil, ik had vorige week dinsdagavond een paar uur achter elkaar echt hele erge zere steken in mijn onderbuik links net boven de lies. de dag ervoor had ik veel wit slijm, zere tepels en rugpijn. Ik heb het vermoeden dat dit mijn eisprong was.

Die donderdag erna, 1,5 dag later dus, had ik sochtend tot en met smiddags heel licht bloedverlies, een paar druppeltjes. De dag hierna waren mijn gevoelige tepels rug en buikpijn ook weer verdewenen.
    Deze donderdag had ik volgens mijn cyclus berekening dus eigenlijk mijn menstruatie moeten hebben.

Dit is erg verwarrend, want was t nu mijn eisprong of hele lichte eerste menstruatie? Wat zijn typische klachten voor de eisprong? Waar hebben jullie last van tijdens de eisprong en als je de eisprong voelt ben je dan al te laat met vrijen?
    Hopelijk weet een van jullie hier een antwoord op want ik zit er echt een beetje mee..:(

Iedereen heel veel succes gewenst !

Liefs Linda

17. Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoort dat je met je eitje ook wat bloed en vocht kunt verliezen.
    Maar ik weet het echt niet.
    Ik voel m`n eitje nooit en heb ook niet echt meer of ander afscheiding.
    Vandaar dat ik nu de 1e ronde zit met ovulatie-testen.
    In totaal ronde 6 nu.
    Maar je banner klopt niet helemaal of wel?

18. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik heb mijn banner zo ingesteld omdat ik volgens de doktersassistente het bloedverlies als een menstruatie moest rekenen omdat er bij de eisprong volgens haar geen bloedverlies hoorde te zijn.
    Alleen mijn gevoel spreekt t ook aan alle kanten tegen.. dus weet niet hoe ik m anders moet instellen :oops: Volgende week dinsdag a woensdag zou ik mijn eisprong hebben of mijn menstruatie..
    Zou jij m anders berekenen?

19. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Anders zou ik nu namelijk al heel lang overtijd zijn, maar zwangerschapstest geeft neg aan..

20. Niet meer actief

Na de pil..... welke datum ben je toen ongi geworden?

Deel Deze Pagina