Op een cyclus van 28 dagen zou je dan 24 september ongi moeten zijn geworden. Ja je van die dag uit. Dan zou op 24 september weer nieuwe cyclus zijn en even voor het gemakkelijke 28 dagen verder. Dan zou je weer 22 oktober ongi moeten worden en rond 8 oktober een eitje kunnen krijgen. Maar dat is berekend op cyclus van 28 dagen he! Hoop dat je het een beetje snapt. Dan zou je banner toch wel kunnen kloppen denk ik als ik zo kijk.
Ja ik snap mijn cyclus hoor ik ben in de nacht van 24 september 'ongesteld' geworden dus dan klopt ie toch? Maar omdat ik twee dagen daarvoor dus mijn eisprong gemeend heb te voelen ben ik dus niet zeker of dat mijn menstruatie was. Dus als het wel mijn eisprong zou zijn dan zou ik komende dinsdag ongesteld moeten worden, dus rond 7 oktober. Dan zou ik dus een lange cyclus hebben na het stoppen met de pil.Tenzij het natuurlijk wel mijn menstruatie was dan heb ik 8 oktober mijn eisprong.. Snap je me nog.. het is best ingewikkeld om uit te leggen
Ja volg je nog. Ja het zou wel kunnen natuurlijk. Mijn 1e cyclus na m`n pil was 36 dagen. Ik denk dat je dan toch maar die 7 okt even in de gaten moet houden. En voor het geval dat gewoon klussen rond die dagen want het zou ook weer een nieuw eitje kunnen komen. Raar, ja het vrouwen lichaam is doch iets aparts.
na de pil kan het heel lang duren voor je weer een normale cyclus hebt.. die eerste van mij was 54 dagen!
@Schijndelsvolk: bij de 1 duurt de piek langer dan bij de ander. als het streepje weer lichter is zegt dat niks over dat je ei is geweest of niet! je ei komt 24-48 uur na het BEGIN van je lh-piek. en die piek kan weer 1-3 dagen duren.. snap ie m nog?
haha nee snap er niks meer van... zo eens een test weer doen... (gisteren niet kunnen doen ivm met werk...) Maar dacht m gisteren tegen de middag gevoeld te hebben, vandaar mijn vraag...
Ik heb m dus niet gevoeld als ik zo dus kijk... Heb er net weer een gedaan en die is volgens mij net zo donker als de controle streep... Ik snap er echt geen hout van hoor... Je begint dus met testen tot dat ie net zo donker, of donkerder is dan de controle lijn... (dan is het klussen geblazen natuurlijk) en wanneer kun je dan zien dat je ei geweest is? Sorry hoor, maar snap er echt geen bal van hihi
Hier een foto van de testjes hihi (links is de lijn of je ei eraankomt ja of nee... rechts dus de controle lijn)
Hoi meiden, Ik had ff een vraagje hoelang blijft je eitje leven mits hij gesprongen is? Ik ben nu 5 dagen aan het testen,en heb nog steeds geen positiefe test gehad dit is niet meegerekent met mijn menstruatie! Ik ben de dag na mijn menstruatie begonnen met de ovu testen,maar tot nu toe nog niks hoelang duurt het eigenlijk gemiddeld voordat je een positiefe test in je handen hebt. Ik word hier zo ongeduldig van iedere dag maar weer afwachten tot dat je een test kan gaan doen,en ben bang dat ik heb verkeerd doe. Want volgens de vruchtbaarheids kalender van baby brabbel is vandaag mijn 1e vruchtbare dag,en is mijn ei sprong op 5 okt wanneer moet hij dan positief zijn mits het allemaal klopt dan dit is op bassis van een 28 dagen cyclus. Dankje wel Groetjes Shanna,
Hoi, Ik ben zo blij zo blij. We hebben vandaag toevallig geklust en ik ben zo blij. Kijk naar mijn ovulatie-testen, mijn eitje komt er echt aan deze dagen, ik ben zo blij. Het voelt zo goed ik ben zo blij. Eindelijk bewijst dat ik een eitje krijg. Joepie de poepie. Im happy girl Groetjes Wendy
@ Wendy, Wat leuk voor je meid,en nu nog ff door klussen tot dat je een nega test hebt en dan duimen dat het raak is voor ,ben blij voor je meid. Ik zelf ben nu 5 dagen aan het testen,en heb nog geen een positieve test in me handen gehad word er wel een beetje ongeduldig van iedere dag weer hopen dat je een positieve test krijgt.. Hoelang ben jij nu bezig met die ovutesten,en hoelang duurde het bij jou voordat je een positieve test kreeg in je handen? Groetjes Shanna
Dit is de 1e ronde. Kijk in m`n album daar staat de foto. Ik heb ook veel testen nega gehad hoor. Heb gedult. Zie maar bij mij.
Ja ik zie het prachtig hoor maar volgens de vruchtbaarheids banner op baby brabbel zou mijn ei op 5 okt zijn wanneer zou mijn test dan positief moeten zijn mits het klopt wat hun zeggen?
Mijn eitje zo volgens de kalender zaterdag 4 oktober springen. Dus misschien is de test morgen echt posi en springt hij zaterdag. Ik weet het echt niet. Is voor mij 1e ronde en ben zo opgewonde door deze test.
Oké spannend joh laten we hopen dat het voor ons beiden raak is deze maand,wil het wel weten hoor als het raak is bij je ben benieuwd ik ga voor je duimen
Ik keek net ff naar je testen, en die laatste is dus positief als jou ei 4 okt zou springen is het dus 2 dagen ervoor positief geworden,en als alles klopt moet hij bij mij morgen positief worden net als bij jou 2 dagen ervoor ik wacht het af..
@ wendy: ja je eitje komt er echt aan! maar nog even doortesten, want hij is nog niet net zo donker. @ shanna: je moet echt niet zo van zo'n tabelletje uitgaan hoor. dat zijn echt maar gemiddelden. veel beter is het om op je lichaam te letten en door te testen! je eitje KAN ook elke dag weer op een andere dag vallen. bij mij was hij pas positief op dag 25. en bij wendy zo te zien op dag 16. gewoon even doortesten. je zit nog niet eens op dag 14 of wel? bij mijn vorige ronde werd hij pas positief op dag 31. dus heb geduld! hij wordt echt wel positief!
oh en trouwens, die van wendy is nog niet positief, waarschijnlijk morgen of overmorgen. maar nogmaals. ik zou zeker niet teveel van die tabelletjes uitgaan..
Ik denk ook dat de test morgen echt posi zal zijn. Als dat zo is springt het eitje waarschijnlijk op de zaterdag. Nou we zullen het zien. Vind het in ieder geval gewledig dat m`n lichaam het doet en dat ik via de test nu echt bewijs heb. Ik vind het zo spannend allemaal. Iedereen veel succes.