ik ken het gevoel wendy! ik was ook echt zo blij als een kind! was nl een beetje bang dat ik geen eisprong zou hebben omdat mijn cycli zo lang duurden.. en zeker de vorige keer dat ik zo oneindig lang moest doortesten en hij werd maar niet positief.. gelukkig uiteindelijk wel. en ook al duren mijn cycli lang (deze is alweer iets korter ) ik ben blij met mn ei
@ wendy Ja je hebt ook helemaal gelijk hoor,ik ben nu eigenlijk 5 dagen aan het testen want ik reken me ongesteldheid niet mee. Maar het is zo moeilijk iedere dag de hele dag denk ik maar aan dat kindje wat ooit zal komen,misschien zal het ook wel wat langer duren omdat ik in augustus een curetage heb moeten ondergaan... maar ik zit er zo mee dat ik er zelf een beetje emotioneel van word snapje maarja net wat je al zei kan niks anders momenteel doen dan door testen..
Hallo meiden, Sorry dat ik me tussen jullie gesprek in meng, ik zit met een vraag en misschien dat jullie het weten omdat ik las dat jullie al ervaren zijn met de ovulatie test. Ik ben sinds gister begonnen met ovu testen, ik zou komende dinsdag mijn eisprong moeten hebben, dit is onze tweede ronde na stoppen met de pil. Is het zo dat als je een eisprong hebt dat je dan altijd een eitje verliest? vorige maand werd ik namelijk maar 1 dag een paar druppeltjes ongesteld.. je zou toch je ei moeten verliezen dus ook meer bloed verliezen? Gister was niks te zien en vandaag een heel licht streepje te zien op de test, word dit iedere dag meer of is t in 1 keer fel? Hoop echt dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag, en succes meiden! Liefs Linda
@linda: het kan in een keer fel worden, maar ook langzaam donkerder, kun je niet echt iets van zeggen. kijk maar in mijn album, de vorige ronde was ie ineens fel en nu niet. ik snap niet goed wat je bedoelt met je ei verliezen. je kunt ook ongi worden zonder eisprong. maar de hoeveelheid bloed zegt niets over je ei ofzo. misschien waren die druppeltjes nog geen echte menstruatie en is je lichaam nog aan het ontpillen? gewoon elke dag testen tot ie positief wordt, kan ook best lang duren, kijk maar naar mij, omdat je lichaam nog niet op orde is na pilgebruik. ik kan het weten, ook al heb ik maar een half jaar aan de pil gezeten. succes!
Bedankt voor je snelle antwoord! Ik had van iemand begrepen dat als je weinig bloed verliest met je menstruatie dat je dan geen ei had? Omdat t ei toch afgevoerd moet worden in de vorm van meer bloed/slijm etc. Of is dit lariekoek? Ja t kan best met t ontpillen te maken hebben, toch 10 jaar geslikt tenslotte.. zoveel bijwerkingen daarna overvalt me best wel hoor, als ik dit wist had ik m nooit gebruikt, echt waar! En in jouw geval na 'slechts'een half jaar ook al verstoord ritme, is toch best vreemd he.. Horen grote blauwe aders om en door je tepel heen en constante onderrugpijn ( al ruim een week) ook tot ontpillen of heb je hier geen ervaring mee? Liefs en jij ook succes !
rug en buikpijn wel, maar zichtbare aders volgens mij niet. wel als je zwanger bent heb je toevallig wel een zw.test gedaan? want een paar druppels bloed kan ook van het innestelen zijn.. ik had na de pil echt zo'n opgeblazen onderbuik en enorme druk erop. ook misselijk enzo, echt irri, idd als ik het had geweten had ik de pil niet geslikt, maar ja ik had m nodig voor mn puistjes.. wat eruit komt met je ongesteldheid is je opgebouwde baarmoederslijmvlies en bloed omdat het loslaat. maar als je aan de pil bent heb je toch ook geen ei en toch ongi. dus dat is wel lariekoek ja. je eitje is ook maar 0.1 mm en echt niet merkbaar. volgens mij als ie niet bevrucht word neemt je lichaam het ook op maar dat weet ik niet zeker. het gebeurt met zaadjes iig wel
hai hai Ja van die aders vind ik dus ook erg vreemd.. mijn vriend schrok toen ie t zag, mijn tepels zijn ook van vorm veranderd, veel zachter en iets dikker, en de aders liggen niet boven mijn huid maar ze zijn wel zeer aanwezig borsten af en toe steken en ze zijn wel iets gegroeid. De rugpijn vind ik ook vreemd dat t aanhoudt, ik dacht stiekem ook al misschien zwanger te zijn.. officieel kan ik dan pas komende dinsdag testen vanochtend was ie negatief igg! Maar dan kan mijn ovu test toch niet lichtroze aangeven mocht ik wel zwanger zijn? Ik had vorige week dinsdag dus zon pijn links onder in mijn buik, net boven de lies, en 2 dagen later dus dat beetje bloedverlies.. daarom dacht ik in eerste instantie ook aan een eisprong/innesteling! Wat denk jij als je dit zo leest?
Dit heb ik vannacht geschreven om 3 uur. Hoi, Ik heb een vraagje. Zou dat dan toch m`n eitje kunnen zijn. Ik heb weer getest en die daar zie je bijna het 2e streepje al niet meer. Ik zal even foto plaatsten van de test van vandaag. Groetjes
Dat zou best je ei kunnen zijn hoor, ik had ook zo'n pijn rond de eisprong En nu maar hopen dat het raak is
Ik had ff een vraagje aan jullie ik heb een berekenin gedaan via baby barbbel de vruchtbaarheids kalender en volgens iedere kalender zou mijn ei sprong morgen 5 okt zijn ik ben nu bijna een week aan de ovluatie testen maar heb nog geen positiefe test gehad. Als mijn ei sprong morgen zou zijn had ik al een positiefe test moeten hebben duidelijk klopt dit dan niet hoe kan dit weet iemand dat?
Denk dat je door moet testen, en dat je eisprong er dus nog niet aan komt. Misschien ben je niet heel regelmatig. Als je posi-test dat komt je eitje zeg maar 1 dagje laten om het makkelijk te zeggen. Succes.
@wendy ja ik heb in augustus ook een curetage moeten ondergaan,en heb net mijn 1e ongesteldheid gehad,het kan niet anders dan dat mijn ei nog moet komen,dus er zit dan niks anders op dan gewoon doortesten.. Toch dannkt
Hoi Wendy, Ik denk dat dit inderdaad je eisprong is geweest, ik had dit zon twee weken geleden precies hetzelfde. Een paar uur achter elkaar kon ik niet lopen omdat ik linksonder in mijn buik zon pijn alsof t net een steen was. Ik had alleen 2 dagen later bloedverlies, een druppel of 3. Mij wordt verteld dat ik dit als een menstruatie moet beschouwen maar mijn gevoel zegt iets anders. Ik denk echt dat t mijn eisprong was. Omdat dit mijn eerste cyclus was na de pil is t toch best moeilijk te zeggen. Ik moet tot komende dinsdag afwachten, ik zal dus of ongesteld zijn of mijn eisprong moeten hebben.. ik ben begonnen met ovu testen maar t geeft echt een minimaal streepje,, Hoe is inmiddels?
Hoi meiden, Aller eerst wil ik ff zeggen toch een goed gevoel erover te hebben( de ovu testen ) Ik ben nu precies een week aan het testen. Mijn verhaaltje kort samen gevat maar voor de meeste al bekend,ik heb 28 augustus 2008 noodgedwongen een curetage moeten ondergaan,omdat we zo kapot waren van het verlies hebben we niet de moed opgegeven en hebben we gewacht tot dat ik mijn menstruatie zou krijgen die was 21 sept daarna ben ik gelijk begonnen met de ovu testen omdat ik bang was zo mijn dagen te missen ( ei sprong ) vandaag had ik een test gedaan negatief maar had gedronken dus kon misschien invloed hebben op de test hij was helemaal wit het scherm behalve de controle streep was er verder niks te zien... Volgens de kalender zou ik 5 oktober me ei sprong hebben,weet nu dat dit niet klopt,heb net toch voor de zekerheid een test gedaan omdat het me niet lekker zat,en een steek had in me buik rechts onder richting me lies heb hierna wel gemeendschap gehad en ja hij is negatief maar er is een licht roze streep te zien toch iets anders dan alleen maar de controle streep je ziet duidelijk een 2e streep erbij alleen nog lang niet zo donker als de controle streep maar ben hier al super blij mee want ik werd zo ongeduldig... Mijn vraag aan jullie is hoelang duurt het voordat de test streep donkerder zal worden aangezien hij pas na 7 dagen een echte licht roze streep aangeeft en daarvoor helemaal niet? Sorry hoor maar ben zo blij hoop dat binnen nu en paar dagen mijn ei zal plaats vinden..
Kijk in mijn album. Bij mij was hij ook niet zo donker als de controle streep. En was ook maar 1 dagje zeg maar.
hoi meiden, ik ben nu 8 dagen precies aan het testen,en gisteren had ik gedronken en had dus een nega test het drinken kon dus van invloed zijn op de test en heb later er weer eentje gedaan. deze was ook nega maar er was voor het eerst duidelijk een licht roze 2e streep te zien,en vandaag weer. Aangezien de eerste 6 dagen echt niks te zien was behalve de controle streep en er nu wel een 2e streep te zien is 2 dagen achter elkaar hoe moet ik dit dan zien? Kan het zijn dat hij nog donkerder word een deze dagen? Moet ik dan deze maand gewoon door testen? Kan iemand me raad geven? Want volgens de vruchtbaarheids kalender zou ik vandaag me ei sprong hebben dit klopt dan niet,maar sinds gisteren is dus wel een licht roze streep te zien en vandaag weer.. Dankje wel Groetjes Shanna,
Hoi, Kan je de laatste testen niet in je album zetten? Bij mij was het zeg maar 2 dagen van te voren echt heel heel ligt, op foto bijna niet te zien. 1 dagje duidelijk, maar niet zo donker als controle streep. En daarna door getest en 2 dagen weer heel heel ligt 2e streepje. Ik zal toch nog even door testen als je denkt dat hij toch steeds donkerder wordt. Bij mij dus maar 1 dagje. Succes. Al je test morgen lichter wordt dan heb je waarschijnlijk die dag je eitje, snap je me? Dus zodra hij lichter wordt dan is je piek voorbij en komt je eitje zo 24 of iets van 48 uur. Succes
Hoi wendy, wij hebben er gisteren ook gesproken hierover,mar ik heb dus vandaag weer een test gedaan en die was dus bijna niet meer te zien,je zag wel dat er een streepje zat maar heel vaag. de dagen ervoor was alleen de controle streep te zien,en nu gisteren was de test streep licht roze nog lang niet zo donker als de controle streep maar er was duidelijk een 2e streep die vandaag weer lichter is geworden en voor gisteren was er nog helemaal niks te zien dus alleen gisteren zeg maar,ik heb gisteren geprobeerd een foto te maken maar was niet goed te zien ik probeer het straks nog een keertje.. Ik zal je advies opvolgen en deze maand maar ff afmaken,voelde gisteren wel rechts onder een steek gedurende 10 sec..we hebben gisteren twee keer gemeendschap gehad dus dat scheelt maar wel raar dan want ze zeggen dat de test streep net zo donker moet zijn bij jou was dat ook niet het geval stel dat ik mijn lh piek gisteren heb gehad dan is hij echt heel licht
Ja gewoon even doortesten en vooral ook klussen, dan is het atijd goed. Ben benieuwd naar de foto. Misschien lijkt jou testen wel op de mijne, kijk maar in m`n album. Eerst niet dan heel heel ligt streepje dan duidelijk streepje en dan wordt het weer heel heel ligt streepje. Succes.
ja ik heb gekeken mijn test is toch iets lichter dan die van jou op dag 16 ik ga me best doen om de foto,s erop te krijgen en achja kwa klussen zit het wel goed dat is voor ons geen straf hahahhaha xx