Hallo, Ik heb ongeveer een uur geleden een test gedaan hierop was echt een heeeeeel vaag streepje te zien...ik geloof dus niet dat ik zwanger ben. Volgens de bijsluiter kan dit wel zo zijn. Ik had officieel afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden. Heb behoorlijk veel last van allerlei zwangerschaps kwaaltjes..vandaar de test! Natuurlijk zou het super zijn als het zo is..maar t lijkt me allemaa nog zo onwerkelijk en ook omdat het streepje zo onwijs vaag was... Ongeveer 2 weken geleden verloor ik een grote slijmprop (wit en elastisch) hier schrok ik enorm van....heb er ook niets mee gedaan verder wat betreft bezoek aan een huisarts. Ik dacht ik wacht wel af. En nu heb ik sinds een paar dagen last van afscheiding...wat een beetje licht bruinig is...ik weet het allemaal nie meer maar ik wordt er super onzeker van... En een borrelend gevoel in mijn buik....dan denk ikdat ik honger heb...eet ik wat..maar na een uurtje borrelt het zo weer.. Wie helpt me!? Kan iemand me een beetje inlichten hierover? Liefs Edit moderator: Ik heb je vraag verplaatst naar het juiste onderwerp.
Hoi Brown, allereerst van harte welkom hier! Ze zeggen een streepje is n streepje, maar als je twijfelt, doe je er morgenochtend toch nog 1? Mijn mening is dat je best zwanger zou kunnen zijn, succes!
dankjewel voor je snelle reactie...ja ik weet het niet hoor....pff Mijn vriend zegt wacht nog een week en test dan weer! Maar dat borrelend gevoel in mijn buik vind ik ook zo vreemd...heb ik niet eerder gevoeld eigenlijk.......nog nooit...
Toen ik zwanger was teste ik ook heel licht ik had de test weg gegooid en toen vroeg mijn schoonzus erom en zij, zij dat het wel positief was dus 3 dagen later nog een test ook weer vaag maar wel zwanger heel veel suc6.
dankjewel voor je reactie.....ik hou jullie op de hoogte...ben zelf alleen wel onzeker heb telkens het gevoel zo van...morgen wordt ik toch wel ongesteld ...dus waarom nog testen... Dit is waarschijnlijk gewoon allemaal onzekerheid hoor...maar zo denk ik nu wel
ja dat onzekere herken ik nog van mijn zwangerschap ik d8 echt tot de 12 weken van ow ik moet ongi worden ging wel 100 keer per dag naar de wc ik had ook echt zoon ongi gevoel, ik hoor het wel van je of het raak is heel veel sc6
dat had ik ook gedaan gisteren een supervaag streepje 5 dagen voor nod meteen naar dokter gegaan vanavond de uitslag gehad wel maar 25Hcg in mijn bloed maar zwanger ben ik
Hey super harstikke gefeliciteerd ben je nog maar 3 weken en 2 dagen? wat is je temp. eigenlijk heb net gemeten en die was 37.7 is best hoog of niet
die heb ik eigenlijk niet opgemeten ja ik heb mijn test gisteren voor de lol gedaan 5 dagenvoor nod niet verwacht iets te ontdekken meteen bloed laten afnemen
iedereen bedankt voor de reacties...ik ben hier nieuw dus zit me telkens suf te zoeken naar mijn eigen ''item'' om reacties te lezen...iemand tips!
moppie maak je niet te druk zowiezo clear blue is een van de minst gevoelige zwangerschapsteste die van de kruidvat van 2 voor 5 euro zijn supergevoelig ik heb vandaag mijn uitslag van hcg warde gekregen deze was maar 25 maar de arts zei dat dat snel zou verdubbelen ik hoop dat dat zo zal zijn inscha allah
volgens mij heb je dan een vroege mk gehad want cb is toch wel 1 van de betrouwbaarste of niet? liefs ancie