Het perfecte hoofdkusssen

Discussie in 'De lounge' gestart door Meral, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.333
    25.787
    113
    Ik heb jaren geleden een kussen van Tempur voor moederdag gekregen. Slaapt heerlijk. Hij is stevig, maar doordat hij zich naar mijn hoofd en schouders vormt, voelt hij heel zacht.

Edit: hij heeft de vorm van een gewoon hoofdkussen. Dus niet met zo’n golving of rondingen erin.

2. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.890
    638
    113
    Ik heb laatst zo een gehaald bij de Aldi, was €10. Ligt heerlijk en sindsdien veel minder nekpijn.

Bijgevoegde bestanden:

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.250
    4.553
    113
    wij hebben onlangs kussens gekocht met kapok gevuld, wat een super fijne kussens. ze zijn niet te dik maar behouden wel hun vorm en liggen echt heerlijk. het is ook fijn dat ze ademend zijn. want van traag schuim of ander kunststof materiaal zweet ik als een gek.
    https://www.wehkamp.nl/walra-kapokken-kussen-florence-60x70-cm-518415/
    deze was het.

4. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik vind die tempur en traagschuim kussens altijd zo hard. Ze voelen heerlijk in de winkel, maar als ik erop slaap krijg ik steevast last van mn nek en achterhoofd. Ik ben wel heel benieuwd naar dat mline kussen. Kun je met zo'n kussen nog wel een beetje van houding veranderen of lig je min of meer "vast" door de vorm?
    Ik slaap nu op twee vrij simpele dunne kussens. Doordat het er twee zijn, kan ik zelf de vorm een beetje aanpassen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar iets prettigers.

5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.153
    1.686
    113
    Ik heb een kussen van silvana. Ligt heerlijk. Na een jaar wou vriend ook een omdat die van mij zo lekker lag haha. Heeft een andere stevigheid en beide zijn er heel tevreden over.

Deel Deze Pagina