Hallo Hebben jullie ook een probleem bij het verschonen van een luier of omkleden? Anissa die draait meteen bij het verschonen van een luier. Bij het omkleden wilt ze niet stil zitten we moeten haar altijd speelgoed geven om haar stil te krijgen. Groetjes Fatiha
heey heey Hier oowk heeeeel erg!! Liam draait steeds naar de buik of gaat helemaal gekronkeld liggen en maar lachen!! Haha als ik hem afleid met een speeltje lukt het wel zal wel een fase zijn,, Liefzs
Hier is het ook wel eens zo geweest, het zijn meestal maar periode's dat ze dat doet. En inderdaad met een beetje afleiding van een speeltje dat ze echt alleen tijdens verschonen krijgt is het goed te doen.
ons pruts kan nog niet draaien, maar ze lijkt het wel vaak erg vervelend te vinden om verschoond te worden en aangekleed te worden. Ze gaat hard huilen en ligt helemaal krom (als ze zou kunnen draaien zou ze het waarschijnlijk ook doen!) Als ze in haar blote billen ligt is het even goed en kan er zelfs een lachje af. dit was in het begin nog niet zo, zal vast een fase zijn. Je weet het niet he! Groetjes Pampers
ja herkenbaar hoor. ik geef haar altijd een leeg flesje zwitzal waar ze mee kan spelen, ook heeft ze een spiegel tegen de muur bij de commode helpt ook wel. moet ermeestal wel om lachen hoor, 1 keer was het zo erg dat ik mijn handen onder de poep had zitten hahahaha