Het perfecte plaatje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door hummeltje5, 13 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Van mij mag Maik er wel uit deze week.
    Was gewoon een lelijke foto, niet de opdracht, het was hem gewoon niet. En dan zo op je pik getrapt zijn.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Vind het wel terecht dat hij er nu uit is. Elke x scheve foto’s, teveel bewerkt!

3. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Ik keek gisteren de aflevering van deze week terug en raakte nogal afgeleid door Trijntjes kledingkeuze o_O Die oranje tent met gigantisch te groot spijkerjack, echt waarom? Ze is misschien de slankste niet, maar ze heeft toch vormen? Hoeft niet super strak maar trek iets aan wat je sterke punten benadrukt, ipv waarin je een vierkant blok wordt...

Ik dacht echt de hele aflevering "arme meid, kan niemand jou ff helpen qua styling".

mamameer en Nellie4 vinden dit leuk.
  4. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik vond de afvaller van gisteren eigenlijk wel verrassend. Deze kandidaat heeft toch wel meerdere winnende fotos gehad.

Of eigenlijk vind ik het meer verrassend dat een andere kandidaat er nog steeds inzit (pinokkio shoot) Maar dat is op basis van alle shoots en daar gaat het natuurlijk niet om. Maar die had er veel eerder al uit gemoeten

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik zat al te wachten totdat iemand dit zou schrijven. Ben het helemaal met je eens, en heel veel andere kijkers ook als ik twitter mag geloven.

Erg jammer dat ze kijken naar de laatste twee opdrachten en niet naar alle prestaties. Dat zouden ze echt moeten veranderen.

Ook vond ik het vorige week een hele rare actie, kies er dan voor om er gewoon niemand uit te gooien, dan had je deze week de safe in kunnen zetten zoals ie bedoeld is.

mamameer, Nellie4 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  6. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Ik ben volledig met je eens vind ook zo verbazingwekkend.
    Ik vind opmerkingen van jury ook vaak niet kloppen.

mamameer vindt dit leuk.
  7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik vind de afvaller terecht. Slechte foto die aflevering, dan moet je er uit. Dat zijn de regels.
    Mocht de safe er nu nog zijn dan was hij zeker ingezet, maar die is er nu eenmaal uit. Dat die vorige week is ingezet vind ik terecht, je kan niet zomaar iemand doorlaten zonder foto.

8. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ik erger me behoorlijk aan trijntje.
    Zowel haar gedrag als haar foto's.
    Haar foto's zijn gewoon niet goed, punt. Maar de jury loopt helemaal met haar weg, bloedirritant!

Opzich snap ik de afvaller deze week wel, ook wel terecht.
    Hield zich lang niet altijd aan de opdracht, ook al waren zijn foto's vaak best wel goed.

Ik vond de foto van Tina deze week waanzinnig goed!
    Als ik Geraldine was zou ik hem thuis aan de muur hangen!

Nellie4 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  9. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.600
    1.053
    113
    Hier
    Dit was mijn voorspelling in het begin... wie weet word het geraldine.

De foto van tina van Geraldine vond ik ook echt super mooi.

Trijntje mag er van mij volgende week wel uit.

10. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.600
    1.053
    113
    Hier
    Of zal het linda worden....

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Geraldine en Linda zijn mijn favorieten. Tina vind ik ook super leuk, maar die is qua foto's wat minder constant.

12. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ja ik vond die foto ook heel goed, maar dat was in mijn ogen meer te danken aan het model en de stylisten. Niet zozeer door de fotograaf.

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Leuk trio door naar de finale. Op deze 3 hoopte ik al!

Ik vind de foto van Linda en Ruud met 'we still standing' echt prachtig. Ik was het er wel mee eens dat het niet echt een serie was, maar ik vond die foto an sich echt prachtig.

14. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.093
    12.062
    113
    Eens!

15. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Ja leuke dames die naar de finale zijn. Ben heel benieuwd hoe ze het gaan doen. Vooral Tina heeft qua portret fotografie zo’n onwijze vooruitgang gemaakt. Ben benieuwd of ze straks ook mooie natuurfoto’s kunnen maken.

16. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    ja vond dat ook een toffe foto! Ik vond het ook zo mooi persoonlijk. Ik kende haar voor dit programma niet echt, maar ze komt als een hele lieve vrouw over.

17. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ik mis Filemon. Verder wel eens dat Trijntje afviel. En wat een moeilijke opdracht die met de auto.

18. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    vond vooral de jury daar raar oordelen. het was een moeilijke foto om te maken, maar ze hadden ook heel veel commentaar op alle mensen en props die erop stonden. terwijl, die mensen en een deel van de aankleding moest er toch ook gewoon op...dat was toch de opdracht. beetje gek, dat was me eerder ook al een keer opgevallen dat ze heel kritisch waren met het gebruik van alle props, terwijl dat onderdeel was van de opdracht. bedenk dan een andere opdracht.

19. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.849
    4.103
    113
    Ik vind sowieso dat ze dit jaar heel streng zijn. Die Cynthia vind ik altijd wel zeuren eigenlijk, maar er zijn ook nog maar weinig echt hoge cijfers gegeven.
    Trijntje had van mij al eerder weg mogen zijn. Maar Filemon en ook Edwin in het begin vond ik ook sterk. En Tina maakt een mooie ontwikkeling door. Je ziet haar creativiteit goed terugkomen.

20. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Ja helemaal mee eens, hoe had Linda dan moeten uitbeelden dat het een kinderfeestje is zonder slingers en toeters. Ik vond vooral haar opdracht niet te doen.

Deel Deze Pagina