N.a.v. het frustratie topic lijkt het me ook fijn om een algemeen topic te hebben waar je kunt uiten waar je momenteel dankbaar voor bent of waarom je blij bent! Positieve energie levert meer op dan negatieve, dus kom maar op! Ik ben dankbaar voor het feit dat mijn lieve kleine mannetje vanochtend weer is goedgekeurd bij het consultatiebureau
Ik ben blij dat ik vandaag een goeie controle had bij de gyn! En mn vriend lekker n dagje extra vrij is!
Mooi topic Fijn dat hij weer is goedgekeurd. Ik ben blij dat sinterklaas in het land is. Kan ik me zelf ook weer even kind voelen. En Emma kan ik laten zien hoe leuk het is.
IK ben blij, omdat ik gister wat dozen met kerstversiering heb opgehaald die bij mn ouders in de opslag stonden. Heerlijk om nu al de lampjes ergens op te hangen De kerstballen blijven nog even in de doos, maar die lampjes zijn zooo gezellig! Ik heb nu al zo'n zin in kerst!
Ik ben blij omdat we vanochtend een gesprek bij het "toekomstige" kinderdagverblijf hebben gehad, en nog blijer omdat onze eigen bijdrage ontzettend meevalt, wij hadden veel meer verwacht!
Ik ben blij dat ik na bijna 10 jaar eindelijk een leuke baan heb! Ik ga helemaal blij naar mijn werk nu
Ik ben zo blij omdat we van mijn ouders een voucher voor een hotelovernachting hebben gekregen. Die had mijn moeder vorig jaar voor mijn vader gekocht, maar ze hebben er nooit gebruik van gemaakt, en hij verloopt volgende week. Nu gaan we dus helemaal gratis naar Texel zaterdag en zondag
Ik ben super blij dat we morgen kijkers hebben voor ons huisje!! hopelijk willen ze het kopen!!!!! Appartement te koop: Hoofdweg 834 3067 GK Rotterdam - Foto's [funda]
Ah fijn een positief topic! Vandaag is het een jaar geleden dat we Sam gemaakt hebben Het was niet de bedoelig weer zwanger te raken maar het condoom gleed af. Na overleg besloten geen map ge halen, want hoe groot was de kans nou? Wat ben ik blij dat we geen map hebben gehaald, Sam is een droombaby! Ik vind het zo heerlijk om twee kimderen te hebben. Ik ben heel blij met mijn lieve man, familie en vrienden. En binnenkort gaan we een groter huis kopen met een mega tuin voor de jongens En ik ben zo blj dat mijn man zo graah nog een derde wil!