In de winter gebruik ik soms wat foundation. Welk merk is nou echt goed? - Geeft niet af - ziet er niet nep uit
Ik ben heeeel erg tevreden over Lóreal eau de teint. Geeft een mooie kleur en ziet er totaal niet uit alsof je wat op hebt.. draagt ontzettend ligt, ik ben fan
Ik gebruik de CC cream van Clinique en een consealer van of Mac, of van Dior ( moet even opzoeken hoe ' ie heet, erg fijn iig ).
Ik gebruik BB cream van Rimmel. Ben normaal niet van de foundation maar deze zie je echt niet en het dekt wel donkere kringen bijv. Als je het gebruikt om wat meer een tintje te krijgen dan is BB cream denk niet geschikt
Ik lees net even het verschil met BB en CC...en volgens mij ben ik toe aan CC... ( anti verouderinsserum.... ) Ik heb nu BB cream van Garnier...die maak ik even op en dan over op CC van Clinique ( ga maar even van de tip van ASZZ uit) Ik gebruik alleen make up als ik iets heb...dus niet elke dag.
Ik gebruik deze : https://www.douglas.nl/douglas/Make-up/Teint/Foundation/Make-up-Teint-Foundation-Lancôme-Gezichtsmake-up-Teint-Idole-Ultra-24h_productbrand_3000045693.html Heb veel merken geprobeerd en deze blijft bij mij perfect zitten een hele dag. Ook geeft die niet af zodra die droog is. En meerdere tinten te krijgen je ziet gewoon niet dat ik foundation op heb.
Ik heb Max Factor facefinity 3 in 1 foundation. Heel fijn spul! Blijft goed zitten en dekt goed, maar zit er niet uit als een masker.
catrice en bb cream van garnier schijnen erg goed te zijn. ben erg tevreden over catrice. daarnaast gebruik ik ook NYC longlasting, erg goede dekking als je geen makkelijke huid hebt