vuur rode benen wie weet het????

Discussion in 'Baby en dreumes' started by moniqueheezen, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moniqueheezen

moniqueheezen Niet meer actief

Hallo allemaal,

Gister had onze kleine man van 4,5 mnd oud ineens vuur rode benen met blauw aanlopende plekken... Ik sta voor een raadsel want een uurtje of 3 later was het weer weg en alleen op zijn benen!!

Wie weet wat dit kan zijn??

2. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Geen idee, maar ik zou met zoiets de ha bellen...

Hoop dat het niets is!

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zou ook zeker de HA bellen.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb je hem soms een tijdje op je arm gedragen ofzo dat de beentjes even geen goede doorstroming hebben gekregen?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Geen idee! Huilde de kleine ook?

Denk voor de zekerheid bij de huisarts informeren

6. moniqueheezen

Hij heeft wel anderhalf uur in de auto in de maxi cosi gezeten en het was wel warm in de auto zou dat het kunnen zijn??

7. mymiracle

alleen als de gordel te strak om de beentjes heeft gezeten kan ik me er iets bij voorstellen maar ik blijf het iets vreemds vinden.

8. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    De gordel bij de maxi-cosi zit toch niet om de beentjes?

9. mymiracle

van de auto gaat over de beentjes en dan achter de maxicosi langs, die van de maxicosi niet inderdaad.

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    hmm ik weet het ook niet, maar als hij pijn had laat hij het denk ik toch wel horen? merk je nu nog iets aan hem? als je het volgende x weer ziet meteen mee naar de huisarts rijden. je weet maar nooit...

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Waarschijnlijk van het lange stil zitten geen goede doorbloeding. Als het je niet lekker zit HA bellen, maar zelf had ik denk ik niet gebeld als het weer vanzelf is weggegaan.

12. moniqueheezen

Vandaag de ha en cb gebeld hiervoor en ze konden omdat het dus al lang weer weg is getrokken niet zeggen wat het precies is geweest. Ik moest opletten of het weer terug kwam en er dan een foto van of als het mogelijk was direct naar de ha....

Waarschijnlijk had het wel iets te maken met de bloedcirculatie dat dat afgekneld zou zijn als de kleine te lang in de maxi cosi in de auto zit... Klinkt wel logisch maar ja ik hou het toch maar goed in de gaten want echt weten wat het nou is geweest doe ik nog steeds niet en ik zie hier ook geen ouders waar de kleintjes het ook welleens hebben gehad.

13. appeltje

appeltje Niet meer actief

De volgende keer inderdaad even goed opletten hoe strak de riemen zitten, maar ook of de broek (wellicht dikke stof die opgestroopt zit van het zitten) de liezen afknelt. Sowieso raden ze aan maar max 45 min in de maxicosi te laten en daarna even (al is het 5 minuten) eruit halen. Dus dat zou ik wel aanhouden.

14. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft dit wel eens als ik het badwater perongeluk te warm heb... (niet heet hoor ;)) maar dan haal ik hem uit bad en heeft hij rode beentjes, vooral de bovenbeentjes. denk dat het idd met de warmte te maken heeft...

Share This Page