Het ranzigste wat jij hebt gegeten/gedronken (niet geschikt tijdens het eten)

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Een broodje schimmel
    Ik dacht oh kan wel gesmeerd en was aan t eten zegt mn man doodleuk nadat ik de helft op heb wat heb jij voor groens onder je brood dan. SCHIMMEL! jasses bah! heb naderhand flink moeten kokhalzen en heb de hele dag niks meer gegeten.. brrrr

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Dat heb ik ooit ook gehad. Mijn schoonmoeder heeft de nare gewoonte etenswaren niet weg te gooien als ze niet goed meer zijn. Ik nam een hap van mijn broodje, ook allemaal schimmel. Ik bleef maar kokhalzen. Zo naar. Volgens mijn man (toen vriend) had de zak al ruim een week op het aanrecht gelegen. Ik weet ook niet hoe het kan dat ik het niet zag, maar het doorgesneden gedeelte leek normaal. Droog brood was ik daar al gewend inmiddels maar dit was zo goor! Ik weet het nog precies en het is zo'n 9 jaar geleden. O, en ze moest er nog om lachen ook toen ik het haar vertelde. "Haha heb jij daarvan gegeten?"
    Ik had me kapot geschaamd als ik haar was.

En ik moest na mijn bevalling ampullen met vit k drinken omdat ik medicijnen had en bv gaf. Wat was dat vies.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Artisjok! Ik dacht dat mijn pizza bedorven was

4. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ahhh bahhh een balut ei vind ik zo vies uitzien van binnen :$

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

We waren eens met een groep naar de Mexicaan. Een vriend van ons zag een stukje groene peper aan voor een schijfje augurk......die vriend is eerder naar huis gegaan

6. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Varkens wangen. Brr...nu ben ik al niet dol op vlees maar ik dacht dat mijn oma gehaktballen had gemaakt...:)

En garnalen lust ik echt niet meer. Ik heb er ooit voedselvergiftiging door gekregen. Ik was echt 2 weken lang alleen maar aan het spugen. Ik ga trouwens ook nooit meer naar dat restaurant.

7. mamavan3jochies

mamavan3jochies Niet meer actief

#67 mamavan3jochies, 4 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2015
    we hebben een jaar of 10 geleden een reis gemaakt naar Egypte, Met de gids gingen we uit eten bij een restaurant en het eten dat we daar besteld hadden was allemaal niet goed. Het leek me zo vies, dat ik er geen hap gegeten heb. Mijn zwager at duif... :p Een aantal uren later was iedereen ziek, behalve ik en mijn zwager.

In Mallorca heb ik wel iets gegeten met kikkers in een gastgezin, maar ze konden niet goed engels, dus ik hoorde dat pas later toen we het opnieuw gingen eten. Was best lekker.

Ik heb ook eens een pak kletskoppen leeggegeten. Ik dacht, die laatste laat ik over voor mijn man. Moest me erg beheersen. Een dag later bood ik het hem aan ik zag dat er een kever in zat meegebakken ai ai ai brrrr

8. mamavan3jochies

mamavan3jochies Niet meer actief

oooh wat erg, ik wist niet wat het was, dus ik heb het gegoogeld https://nl.wikipedia.org/wiki/Balut_(ei)

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Broodje bal haar,haarbal. Ik was op het werk,at een zacht broodje en had een haar in mijn mond. Ik trok hem eruit en trok en trok...en er kwam een hele haarbal mee! Bijna moest ik kotsen. Het is al zo lang geleden nu maar als mijn man voor de gein een haar op me wil laten vallen (hij heeft lang krulhaar) ga ik al gillen.😥

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dit...kots kots

En ook dat verhaal van die dode spin oooh goor.😱

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Mijn ouders hadden altijd kippen. Een keer lag er een heel klein eitje (3cm) in een doosje, die ik had gekookt. Dop er af, beetje zout er op en ik neem een hap. Zit er een half ontwikkeld kuiken in! Dat was direct de laatste keer dat ik zo een hap van een gekookt ei heb gehad, sindsdien snijd ik er altijd een stuk af of gaat ie in plakjes of partjes..

We hebben vroeger wel een keer gehad bij een doosje diepvriesspinazie dat het wat vreemd smaakte. Na ieder 1 hap te hebben gehad besloten het maar weg te gooien. Bleek er een halve kikker in te zitten..

Mijn nicht heeft een keer gehad dat ze een pak rundergehakt open maakte en het in de pan gooide. Werd ze ineens aangekeken door een (heel) oog wat er tussen was gekomen. Niet fijn op het moment zelf, maar erg leuk voor het bedenken van een fopcadeau voor Sinterklaas ;)

12. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Oke dit is toch wel het ranzigste wat ik tot nu toe heb gelezen :$

13. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik stond achter de bar en het was heel druk, ik draai me om om even gauw een grote slok drinken te nemen...

Heb even niet kunnen praten... M'n collega was zo lief geweest om er een flinke scheut tobasco in te doen.

14. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ow my.. arme jij.. :(

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik had een keer voor op mijn werk een taart gemaakt van marsepein voor mijn verjaardag.

Ik had in 1 marsepein bloemblaadje (zwart van kleur) flink wat peper in gedaan voor een collega die altijd geintjes uithaalt.

Hij nam een hap en daarna een flinke slok koffie :D

We hebben het pas bijna een jaar later verteld.

16. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Op vakantie in Frankrijk dacht ik een stukje kalfsbiefstuk besteld te hebben. De letters van het menu waren zo sierlijk en krullerig dat ik niet had gezien dat er "rognon" stond in plaats van iets van "pave". Ik kreeg dus een heule grote kalfsnier op mijn bord. Voor de vorm en voor het fatsoen een hap genomen, maar nee... Was echt niet lekker.

En van die grote zeeslakken heb ik ook wel eens gehad. Heel vies...

17. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    M'n man had een tijd geleden een afhaalpizza met daarop iets van kip gehaald, zegt ie: o volgens mij zit er een botje in.
    Haalt ie het uit z'n mond, was het gewoon een nagel.
    Gadverdamme, we waren meteen klaar met eten.

18. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Slagroom over datum. Smaakt naar kots

19. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Melk zwaar over datum. Ik voel nog de stukjes in mijn mond, brr.

En (gelukkig) niet gegeten, maar daarna heb ik het heel lang niet meer kunnen eten..
    Bij het opensnijden van een paprika die er van buiten prima uitzag, bleek de binnenkant te wemelen van de beestjes en er vloog van alles uit. Ik heb lang kotsneigingen gehad..

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hier krijg ik gewoon kok neigingen van tijdens het lezen weet je dat brrr:p:)

Deel Deze Pagina