Het rare dromen topic

Discussie in 'De lounge' gestart door frownupsidedown, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik droom aleen maar over broodjes filet americain...... :(

2. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ja, ik wilde dat eigenlijk niet vertellen maar met dat sterke gevoel loop ik nu dus rond dat die overgrootoma dus het zieltje is van ons aanstaande kindje.
    En die blauwe ogen zijn ook zo belangrijk. Dat ik daar alert op moet zijn. Zo'n boodschap kreeg ik mee. Dus we zien wel.
    Ik moet wachten tot 15 okt of ik uberhaupt zwanger ben en zo ja dan moet ik straks opletten of zij of hij ook zo'n super blauwe kijkers heeft.
    Heel apart.

3. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

ik kan heel vaak mn dromen onthouden, vroeger schreef ik ze ook op en als ik ze nu teruglees kan ik me sommige dromen niet meer herinneren..

tijdje geleden droomde ik dat ik bij n hele hoge muur stond met punten en prikkeldraad aan de bovenkant.. toen kwamen er paarden aangerend en die wouden over de muur springen maar bleven allemaal haken achter op die punten :eek: allemaal bloed enzenz haha..

toen werd ik wakker en ging me opmaken... hoorde ik ineens paardenhoeven buiten :confused: kwam er n koets langs (terwijl ik die echt nooit zie bij ons) dat was wel appart!

4. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

heb ook wel eens gedroomd dat mn zusje door n haai gebeten werd ik haar been (gewoon in n zwembad :rolleyes: )

een dag later hoorde ik dat ze gevallen was met gym en haar been gebroken had! :confused:

5. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    Eindhoven
    Oh ja dat zijn ook aparte dromen Sunday!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik droomde laatst dat bij ons een haven werd aangelegd bij het kanaal, en dat ik mee hielp met bouwen.
    Toen viel ik ineens naar beneden en bijna in het water... ik klom weer omhoog en zag toen mijn familie staan met een meisje in mijn moeder haar armen.
    En dat meisje riep mama!
    Dus ik liep naar haar toe en zei "hoi lieverd", ik tilde haar in de lucht en toen was het een embryo en toen ze weer naar beneden kwam en dichterbij kwam was ze gewoon een meid van 2 jaar...

Daarna liep ik naar huis en kreeg weeen, terwijl ik niet eens wist dat ik zwanger was, ik beviel van een jongetje en zag hem aan mijn borst drinken.. opeens zei hij "mama kan je niet wat meer melk geven"...
    Toen hoorde ik een enorme klap buiten en brak er oorlog uit, zag een bom om me af komen en ineens was ik wakker...

Ik herinner al me dromen, heb er gem 4 per nacht die ik ook allemaal weet na te vertellen...

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik heb ruim een jaar geleden gedroomd dat mn vriend een ongeluk had gehad op zn werk.. (hij werkte toen op zee dus alleen in het weekend thuis).. maar kon m niet bereiken omdat ie buiten bereik was met het schip... ik zag iets zwaaien maar kon niet zien wat het was.. toen opeens stond ik naast hem en zo ineens was ie weer weg en stond ik in een ziekenhuis met mensen zonder gezichten... toen ging de wekker..

maar het aparte van deze droom is dat ik de dag erna niet lekker voelde.. heel onrustig.. ik dacht dat het door de droom kwam.. nou mooi niet, bleek dat mn vriend die nacht echt een ongeluk had gehad... een katrol was tegen zn kaak gezwiept. Resultaat: een gebroken kaak.... heel vreemd... wist onbewust dat het zou gebeuren denk ik....

8. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nou kheb op die dromen site gekeken van chantal1984 :confused:
    had ik beter niet kunnen doen :confused:

dit kwam er bij mij:

Dromen dat u de geest van een levend familielid ziet geeft aan dat u gevaar loopt en dat u uw zaken goed in de gaten moet houden. Als de geest er slecht uitziet zal deze persoon met de dood te maken krijgen.

en dat laatste heb ik altijd als ik droom over mijn vader.. dan istie heel ziek en zittie in een rolstoel en gaat heel slecht met hem..

maarja moet maar niet teveel in geloven :confused:

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb vanacht gedroomd dat ik net bevallen was van een zoon, maar ik was ook 13 weken zwanger van een dochter. Maar omdat ik toch aan het bevallen was mocht ik mn dochter dan ook alvast even zien, haha :D Beide baby's waren al helemaal af, alleen was het meisje een stuk kleiner dan het jongetje, maar ja, daar was ik ook nog maar 13 weken zwanger van :D Na een uurtje zei de vk dat ze mijn dochter nu echt terug moest stoppen. Gelukkig werd ik toen wakker haha :D

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb vannacht een rotdroom gehad.
    De oma van mijn man is (in het echt) hartstikke ziek, en terwijl zij en opa in het ziekenhuis waren, gaf ik in hun huis (wat er compleet anders uit zag) een feestje voor vriendinnen met kinderen.
    Pas later werd ik me ervan bewust dat het het huis van opa en oma was, en dat zij ziek was.
    De hele familie was kwáád! Ooms stonden tegen me te schreeuwen, mijn schoonmoeder stond jankend van woede tegen me te gillen, iedereen sprak er schande van.

Ik voel me nog rot haha!

11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb de laatste tijd regelmatig hele enge dromen.
    dat het huis in brand staat, of iets anders in de buurt.

nu heb ik net ff opgezocht wat het betekend, maar ik hoef me geen zorgen te maken.
    er zijn goede tijden op komst.

nu kan ik weer met een gerust hart gaan slapen.

liefs doris

12. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik droom meestal 8 van 10 x over , dat ik moet vluchten .. omdat mensen achter me aan rennen , soms schietend ... moet ik me weer verstoppen zodat ze me niet kunnen vinden..of moet ik uren rennen zodat ze me niet te pakken krijgen..
    soms lijkt het net of ik in een oorlogsfilm zit..
    heeeeeeeel vreemd !

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Na weken eng gedroomd te hebben over van alles en nog wat..... had ik vannacht opeens een hele andere dromen.....

Ik was knuffelig aan t dansen met Jon Bon Jovi... :confused:
    en ik ben daar helemaal geen echte fan van ofzo......

Ach het was wel prettig.....zeker in tegenstelling tot al die enge/rare dromen!

Alleen omdat ik mn vriend heb "opgebiecht".. dat ik over een andere man (jon) heb gedroomd... en dat we alleen gedanst hebben.... draaide hij om me te zieken heel de middag Bon jovi muziek op de pc... :)

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    M'n zwager droomde een keer dat hij ook zoiets had en in z'n been werd geschoten, dus toen maakte hij (in het echt) al slapend een flinke stuptrekking met dat been en m'n schoonzus heeft dagen met een blauwe en zere scheen gelopen, hihi.

15. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

maar in mijn dromen krijgen ze me nooit te pakken ... :) of wordt ik beschoten..
    maar uh AUW !
    :)

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha dat scheelt, m'n schoonzus heeft het er nog over!

17. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    Eindhoven
    Ik wil toch nog even mijn droom kwijt...

Ik droomde afgelopen donderdagnacht dat mijn schoonzus bij 5,5 maand zwngerschap een miskraam had gehad.
    En ik trooste haar en voelde haar intense verdriet.
    Ik werd compleet overstuur en huilend wakker!

Nu hoorde ik gister via mijn zus dat zij een week voor mijn droom een bloeding had gehad maar gelukkig (god zij dank) is er niks aan de hand!
    En niemand wist ervanaf. Alleen haar man (mijn broer).

Nou dat is toch raar of niet? Ik ben blij dat die niet helemaal waarheid was geweest die droom!

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ik had laatst ook een vieze droom.
    Ik had allemaal lange wormen in mn lichaam en die haalde ik er één voor één uit via een gaatje in mn hand. Brrrr, heel vies idee, maar het gekke was in mn droom vond ik het niet eng.
    Dit was ook zo'n droom die je dan nog dagen erna echt 'voelt'.

19. mach86

mach86 Actief lid

ik droom ook heel vaak, vanacht droomde ik dat ik een maraton ging lopen met mn zwangere buik.. haha moet er niet aan denken.
    Daarna droomde ik dat ik in een heeel groot huis was, misschien een kasteel, van een hele rijke familie.
    ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik was helemaal verliefd op een jongen. Maar zijn familie accepteerde mij niet, omdat ik arm was en ik moest het huis uit. ik ging huilend voor de deur zitten (volgens mij)
    En toen kwam die jongen eraan, en hij wilde bij mij zijn en niet naar zn familie luisteren. En toen gingen we zoenen.
    Het was heel romantisch haha, maar hij leek totaal niet op mn man, behalve dan de kleur van zn haar.

En ik heb ook wel eens gedroomd dat ik wist dat ik droomde. Toen zei ik tegen iemand in mn droom dat het niet uitmaakte wat er gebeurde omdat ik wist dat ik toch maar droomde.

Nog een handige dromen site: http://www.droominfo.nl/

20. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ooit een dromen boek gehad die betekenis gaf aan wat ik had gedroomd. Alles bleek waar dus heb ik het boek maar gauw weg gegeven.

Deel Deze Pagina