Zoals ik in mijn Bijten, Herkenbaar? en Nu? topic schreef, is mijn mannetje begonnen ,met bijten en zelfs beetje weigeren van de borst. Omdat ik heel graag door zou willen gaan zoek ik dus ideeën en ervaringen . Er was iemand hier die regeldagen voorstelde en dat is vandaag dus in het water gelopen (ik wil natuurlijk niet meteen opgeven en zal dat nog even blijven proberen). Het gekke is dat ik voorheen echt nooit problemen had, voor mij dus best schrikken. Het maakt me wel een beetje verdrietig als ik eraan denk dat hij misschien gewoon niet meer wil, wat natuurlijk ook zo kan zijn. Op dit moment zit ik in de vruchtbare dagen om het zomaar te zeggen (dit weet ik dan weer omdat ik op het moment m'n cyclus nauwlettend in de gaten houd haha) Voorheen was hij dan ook niet erg tevreden maar dronk wel. Alles is welkom en hopelijk kan ik in ieder geval die 12 maanden volmaken en als bonus natuurlijk langer. Bedankt !!!
Hier meerdere bijtperiodes gehad. Ze heeft de borst nooit echt geweigerd, maar wel heel onrustig en woelend gedronken. Op een gegeven moment had ik echt een diepe wond in mijn tepel en bij het aanhappen zat ik elke keer tegen het plafond. Ik wilde het al opgeven, ze had tenslotte 9 maanden bv gehad, mooi zat, maar opeens werd het beter en nu drinkt ze als vanouds. Ik kan alleen maar zeggen (en ook aanraden), als je graag doorgaat, even doorzetten. Veel regeldagen inlassen en je mannetje lekker vaak aanleggen. Bij bijten direct van de borst afhalen en hem rechtop zetten, en het dan weer proberen. Mijn dochter drinkt ook slechter als ik ongesteld ben of mijn eisprong heb, dan heb ik ook minder productie, maar na een paar dagen stabiliseert dat zich altijd. We gaan nu naar de 12 maanden en ik ben heel blij dat ik destijds heb doorgezet.
@Nescio: ja dat recht opzetten heb ik dus ook gedaan en meneer zat me vierkant uit te lachen . Wat fijn dat het nu zo goed gaat! Op naar de 12 inderdaad . heb voorheen eigenlijk nooit echt problemen gehad. Ja de start was wat moeilijker maar dat is natuurlijk bijna 11 maanden geleden en zie ik nu heel anders haha. Bijten deed hij ook nooit dus schrok er heel erg van en het deed natuurlijk zeeeeeer hihih. Nog even ter info verder hij heeft wel in 3 weken tijd effe 6 tanden gekregen dus dat zou ook mee kunnen wegen.