deze is vast ook erg lekker maar in mijn recept ging echt echte chocolade en dan OOK nog cacao hihi dus chocolade overload Ik lees hier vanillevla ipv eieren dat vind ik wel weer een goed idee!!
plaats je een foto blain, welk recept heb je gebruikt, we gaan vandaag al de arretjescake maken, en volgende week met mijn verjaardag de bokkepootjes en stroopwafel taart. (manlief wou vooral die laatste) arretjescake is voor morgen, ben heel benieuwd.
Ohhh wat slecht, die stroopwafel taart! Mmmmmm ziet er lekker uit! Snel een keer maken! Heb van mijn lieve vriendin een heerlijk recept voor Bokkenpootjestaart ! Zonder advocaat! Hier het recept van de bokkenpootjes taart! Benodigheden; - Springvorm - 2 pakken bokkenpootjes, á 200gr per verpakking - 3 bekertjes verse slagroom, á 250ml - 1 pakje vanille saroma pudding - beetje (vanille) suiker - klontje boter Bereiding; - Vet de springvorm in met wat boter - Snijd de bokkenpootjes over de cremelaag doormidden - Bedek de bodem voor de springvorm hiermee - Klop 2 bekertjes slagroom en de saroma pudding door elkaar (doe dit met een mixer, niet te stijf en niet te vloeibaar) - Verdeel de helft van de gemaakte mix over de bokkenpootjes - Leg hierover heen weer een laag (gehalveerde) bokkenpootjes - Verdeel de andere helft van het gemaakte mix hier weer overheen - Klop nu de laatste beker slagroom en wat (vanille)suiker - En verdeel de slagroom over de taart - Verkruimel wat bokkenpootjes over de taart, voor een feestelijke effect. - 2 uur in de koelkast laten opstijven - En smullen maar! Eet smakelijk!
Klinkt erg lekker, net als die stroopwafeltaart. Beide binnenkort maar eens maken. Arretjescake maak ik wel vaker, maar alleen met cacao.