Het valt me altijd op dat er onderaan de site staat, onder de gebruikers online: Het record staat op 3.428, dat 7 oktober 2010 werd gevestigd om 14:24. Waarschijnlijk was ik op dat ogenblik ook wel aanwezig, zo verslaafd als dat ik ben. Maar het lijkt me wel leuk om dat record weer een keer te verbreken, dat er een datum komt te staan van mei 2012 bijvoorbeeld. Is het een idee om een bepaalde dag met tijdstip af te spreken zodat er veel mensen online komen? Ik ben overigens wel benieuwd waarom er op 7 oktober 2010 zoveel mensen aanwezig waren, was er iets bijzonders? Iemand die dat weet? Op dit moment zijn er ' maar' 1177 mensen aanwezig, meer dan de helft minder.
Whahahaha leuk idee inderdaad! Ben ook wel benieuwd waarom er juist op die dag zoveel mensen online waren
Hihi dat vroeg ik me ook altijd af.. wat was er op die dag? Is ook alweer een tijdje geleden. Ik wil ook wel meedoen met het record opnieuw vestigen.
Leuk dat jullie mee willen doen. Ik ben even op onderzoek uitgegaan en heb gezocht tussen de topics in de Lounge rond 7 oktober. Van 4 september 2010 springen de topics ineens over op 7 oktober. Was er toen niet een crash op zp geweest waar iedereen veel berichten bij verloren? Dat is misschien de reden waarom er toen veel mensen aanwezig waren, om te kijken of hun berichten er misschien nog stonden? Zie hier: De lounge - Pagina 800 - Zwangerschapspagina
Nu nog een datum prikken. Hoe zorg je dat er een paar duizend online komen? Dit zijn nog maar 10 reacties van mensen die mee willen doen.
Goh, ben toch niet de enige die af en toe kijkt of dat al is veranderd ! Maar als ik op het gekozen moment kan, wil ik wel meedoen hoor ! Overigens is er ooit ergens wss 4-9 april 2009 ook een crash geweest dat alle berichten weg waren, of misschien was dat dat het forum net werd overgezet naar het nieuwe forum en dat daarom nieuw geplaatste berichten verwijderd zijn maar iig zijn er toen ook berichten 'kwijt geraakt' .