Leuk! Ik doe ook mee!! Idd nu een datum prikken en een manier vinden om zoveel mogelijk gebruikers tegelijk op t forum te hebben.
Haha, ik vroeg dat mij ook al af. Leuk idee! Ik doe mee! Is er een speciale dag binnenkort? Dan kunnen we dat vieren ofzo. Wanneer is ZP exact begonnen? Is dat niet toevallig ergens in mei?
ik doe ook wel mee, als ik kan.. misschien dit topic in de lounge gooien, daar word er zeker meer gekeken dan hier.... denk ik
ik doe ook mee. Misschien datum en tijd allemaal in onderschrift zetten? Overal waar je dan reageert word het gelezen.
In je handtekening zetten is inderdaad een goed idee. De meeste van ons zitten wel in een club topic daar kunnen t ook spammen!?!?
Tja, een datum prikken.... moeilijk. Iemand een idee? Ik denk dat we het beste ergens in de avond een datum kunnen prikken, of niet? En is dan een uur of 8 een mooie tijd? Of juist later of vroeger? Iemand ideeën? Wanneer er een datum met tijd is, kunnen we misschien nog topic in de Lounge openen met in de titel de datum met tijd zodat het opvalt.