Jel die had het er van dat ze mei wel leuk vond... nou dat is de aanstichter van dit alles dus dan proberen we mei... of niet?? We kunnen,als het niet lukt,het over een maand weer proberen! Bijvoorbeeld iedere 2e donderdag of vrijdagavond van de maand tussen 21:00-21:15 ofzo ja ik roep ook maar wat hoor!
Ik doe ook mee! Misschien kunnen we het zondag 20 mei doen om 21.30u. Als iedereen die dit ziet het dan in het onderschrift zet en op de vaste topics een melding doet. Is er niet een mannier om een verzoek te doen naar iedereen, bijv pb of melding als je op zp komt(die krijg ik ook wel eens met overlijden van iemand).
Ik vind het ook wel een leuk idee... Maar voor degene die niet op die tijd kunnen omdat ze met de kinderen bezig zijn: Je hoeft toch niet fysiek achter je computer te zitten? Je zet gewoon ZP op en je gaat je ding doen en later sluit je aan.
Ja dat klopt idd. Als je maar ingelogd staat. Stel je voor dat je op visite bent ergens en je hebt een smartphone, dan kun je ook gewoon even inloggen zonder dat je aan de gang gaat ermee.
Haha ok! Ik wacht nog even af wat hier de reacties op worden. Want als mensen akkoord gaan houden we die datum en tijdstip aan, goed?
ik zeg PRIMA! ik zorg wel dat ik online ben @ camping ff ter ondersteuning: Zondag 20 mei om 21:30 uur
Gewoon even gauw naar de WC !!! Ik opperde overigens ook maar wat he!! Mijn post onder t voorstel moederdag staat ook dat ik denk dat t niet zo slim zal zijn op deze site... 20 mei it is dus !?!?!? Misschien topic maken in de Lounge? Hoe vinden de mod's dit trouwens?
Leuk! Ik denk dat velen het wel eens zijn met de datum en tijd he? Zal ik het in mijn onderschrift gaan zetten dan? Geen idee trouwens wat de mods er van vinden. Zal ik een topic openen in de Lounge? Of mag een extra topic hierover niet?