Het record verbreken!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Jel, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Leuk idee!
    Hoop het te kunnen onthouden, meestal lig ik op zondag al op tijd in bed ;).

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Owww op zondag.. Ja dan kijk ik wel of ik online kom.
    Dat is 1 van de weinige avonden dat ik met manlief op de bank hang namelijk. ;)
    Vind het een beetje lullig: "Schat, kijk jij vanavond alleen tv, want ik móet op ZP, record bezoekers verbreken." :D

3. Jel

Jel Niet meer actief

Hmmm....

zullen we dan een andere datum prikken? Wat is nu echt een dag dat er veel mensen online komen? Tussen maandagavond en donderdagavond?

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm en meerdere datums zetten is ook niet handig denk ik he? Dat je bijvoorbeeld zowel een donderdag avond kiest en een zondag avond?

5. Ik denk persoonlijk maandagavond rond half 9, merk dat er veel vrouwen om 8 uur gtst kijken en daarna even ZP openen :D. Maandag is het vaak druk.

Ik denk dat 1 dagje opschuiven voldoende is (21 mei) en dan om 20.30.
    Maar wat denken jullie daarvan? :)

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Maandagavond is vaak de drukste avond. :)

7. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ik doe ook wel mee!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ooo dan moeten we de 21e nemen!

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ok. Zullen we dan maandag 21 mei 2012 aanhouden? Dan zal ik dat veranderen in mijn onderschrift. Doen jullie dat ook?

10. Jel

Jel Niet meer actief

Maandag 21 mei om 21:30 uur gaan we het record verbreken van het aantal kijkers op de site!!!!!

11. Jel

Jel Niet meer actief

Mmmm. of half 9?

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    maandagavond, count me in! (vent is voetballen dan :p )

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Leuk, ik doe mee!

14. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik ga mijn best doen er te zijn vanaf de camping (pff en dat met dit weer :()

misschien leuk ideetje als er een topic geopend word door Jel,(vlak voor de 21e - 21.30 of 20.30? of anders de 21e om 21:00 :p)waarin iedereen even een berichtje kan achterlaten puur en alleen voor het record verbreken,dan kunnen we ook zien wie er allemaal zijn geweest?!?!

dus geen kletstopic,maar alleen een meldtopic :D

kvind t eigenlijk best een leuk idee whahaha

15. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

ik doe ook mee haha leuk idee jel

16. Jel

Jel Niet meer actief

Is goed, dan openen we voor die tijdnog wel even een topic in de lounge om nog even veel mensen te bereiken...

Weet je waaraan ik ook zat te denken? Stel je voor dat je meerdere pc's in huis hebt, dan kun je ze allemaal even aanzetten en met 1tje ingelogd staan met je naam en met de andere(n) als ' gast' op de site komen. Die worden dan zeker ook meegerekend??? Als iedereen dan nu doet, dan worden de aantallen snel verdubbeld.

Goed, ik ga het veranderen in mijn onderschrift.

Dus kom op 21 mei om 20:30 uur op zp. Dan zullen we het record verbreken van het aantal kijkers op de site! Het maakt niet uit of je als gast komt op de site, of ingelogd op de site komt met je nickname.

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    cool!

ja is toch leuk zon meldtopic?! :D hebben we gelijk geregistreerd staan wie er allemaal waren :D :cool:

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hihi leuk hoor, doe mee hoop dat ik het niet vergeet, want maandagavond half 9 is natuurlijk wel Grey's Anatomy-tijd :D

19. Jeeej super zo denk ik! Ik kan met mobiel, ipod, ipad, pc en laptop online :cool:

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik zal het ook in mn onderschrift zetten. hoop dat ik er aan denk!

Deel Deze Pagina