Owww op zondag.. Ja dan kijk ik wel of ik online kom. Dat is 1 van de weinige avonden dat ik met manlief op de bank hang namelijk. Vind het een beetje lullig: "Schat, kijk jij vanavond alleen tv, want ik móet op ZP, record bezoekers verbreken."
Hmmm.... zullen we dan een andere datum prikken? Wat is nu echt een dag dat er veel mensen online komen? Tussen maandagavond en donderdagavond?
Hmm en meerdere datums zetten is ook niet handig denk ik he? Dat je bijvoorbeeld zowel een donderdag avond kiest en een zondag avond?
Ik denk persoonlijk maandagavond rond half 9, merk dat er veel vrouwen om 8 uur gtst kijken en daarna even ZP openen . Maandag is het vaak druk. Ik denk dat 1 dagje opschuiven voldoende is (21 mei) en dan om 20.30. Maar wat denken jullie daarvan?
Ok. Zullen we dan maandag 21 mei 2012 aanhouden? Dan zal ik dat veranderen in mijn onderschrift. Doen jullie dat ook?
ik ga mijn best doen er te zijn vanaf de camping (pff en dat met dit weer ) misschien leuk ideetje als er een topic geopend word door Jel,(vlak voor de 21e - 21.30 of 20.30? of anders de 21e om 21:00 )waarin iedereen even een berichtje kan achterlaten puur en alleen voor het record verbreken,dan kunnen we ook zien wie er allemaal zijn geweest?!?! dus geen kletstopic,maar alleen een meldtopic kvind t eigenlijk best een leuk idee whahaha
Is goed, dan openen we voor die tijdnog wel even een topic in de lounge om nog even veel mensen te bereiken... Weet je waaraan ik ook zat te denken? Stel je voor dat je meerdere pc's in huis hebt, dan kun je ze allemaal even aanzetten en met 1tje ingelogd staan met je naam en met de andere(n) als ' gast' op de site komen. Die worden dan zeker ook meegerekend??? Als iedereen dan nu doet, dan worden de aantallen snel verdubbeld. Goed, ik ga het veranderen in mijn onderschrift. Dus kom op 21 mei om 20:30 uur op zp. Dan zullen we het record verbreken van het aantal kijkers op de site! Het maakt niet uit of je als gast komt op de site, of ingelogd op de site komt met je nickname.
Hihi leuk hoor, doe mee hoop dat ik het niet vergeet, want maandagavond half 9 is natuurlijk wel Grey's Anatomy-tijd