Ik doe mee, maaruh. Ik zag bij iemand in het onderschrift staat 20 mei om 21.30. Bij Jel staat weer 21 mei 20.30. Welke is het nou? Ik zit dan in turkije maar ga proberen dan even online te gaan! Leuk!
21 mei om 20:30. Dat hebben we later veranderd omdat de zondag vaak niet zo druk is en de maandag juist wel.
Leuk, ik zal er ook zijn! Ben geen heel actieve poster, maar wel vaak online, dus de 21ste doe ik ook mee! 20.30 is dan wel Grey's Anatomy tijd he? Maar volgens mij zijn komende maandag voorlopig weer even de laatste 2 afleverigen, omdat er dan een dubbele aflevering komt? En ach, met upc on demand kan ik ook later instromen bij Grey's
Leuk idee! Ik had het al in mijn telefoon gezet als herinnering. Maar nu zie ik dat ik een week te vroeg ben
Oh leuk! Ik doe ook mee!! Heb ook even de vermelding in mijn handtekening gezet; hoe meer mensen hoe beter, toch ?!
Haha, dat klopt. Wat leuk dat er zoveel mensen reageren. Ik ben heel benieuwd of we het vorige record gaan verslaan, of dit voldoende mensen bereikt... Maar misschien tegen die tijd nog even een topic in de lounge openen of zo, zodat veel mensen het zien.