Is iemand hier wel eens in geweest? Volgens mij is het de hoogste, ooit!! Ik ben namelijk afgelopen zondag naar slagharen geweest, met mijn broer, zusje en vriend. Mijn broertje wilde heel erg graag in het reuzenrad, maar mijn zusje en vriend wilden niet mee. Omdat mijn broer zo teleurgesteld keek, beloofde ik dat ik met hem mee ging. Eenmaal in de rij kreeg ik mijn twijfels (hoogtevrees) maar ik wilde het niet verpesten voor mijn broer dus besloot om dapper te zijn 8) 1 rondje in zo'n ding moest ik toch wel aan kunnen! Gewoon de ogen dicht als het te hoog word. Eenmaal in dat bakje (ja echt, een bakje!! het idee dat je er zo uit kan kieperen) begon ik al te zweten.. het bakje wiebelde alle kanten op en ik kreeg het steeds benauwder. Ik ben op de grond gaan zitten, met mijn armen om de paal die in het midden stond en mijn hoofd tussen mijn benen. Mijn broertje probeerde me gerust te stellen en liet weten dat we alweer naar beneden gingen en er bijna uit konden. Wat bleek; we gingen niet 1 rondje maar wel 3 rondes! Bij de laatste ronde bleven we op het allerhoogste punt stil staan omdat er mensen in stapten, beneden. Door de schok van het stilstaan wiebelde ons bakje dus nog erger Ik had kramp in mijn armen van de paal vasthouden en het zweet stond op mijn bovenlip Ik was blij dat mijn broertje erbij was om me gerust te stellen. Tot hij plotseling ook op de bodem kwam zitten en vertelde dat hij het een beetje benauwd kreeg! Daar zaten we dan, met zijn tweetjes boven in het reuzenrad met bibberende knietjes.. Afschuwelijk!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ik ben zelf ook geen fan van een reuzenrad maar zo bang ben ik nou ook weer niet. En die in slagharen...is echt niet de hoogste
Ik ben vroeger zo vaak in een reuzenrad geweest, en nog nooit vond ik het zo eng als afgelopen zondag misschien heb je als kind minder moeite met grote hoogtes? kan me niet voorstellen dat er nog grotere bestaan hihi
Ik zou precies het zelfde hebben gedaan heb het ook niet op hoogtes.. Heb dan altijd het gevoel dat ik moet sprinken
Mijn vriend is als de dood voor een reuzenrad. Denk maar niet dat ik hem ooit mee krijg in zo'n ding. Hier op de TT-kermis staat ook elk jaar een enorm reuzenrad. Vorig jaar met gesloten bakjes. Maar nog kreeg ik mijn vriend niet mee. Dan maar met schoonpa. Die wou ook wel in het reuzenrad. Toen ik eenmaal vooraan in de rij stond en omhoog keek, had ik ook wel even zoiets van "jeetje, dit is wel erg hoog...." en begon ik ook wel even te twijfelen. Maar eenmaal in dat ding vind ik het geweldig. Je kunt zo ver kijken. Het uitzicht is echt mooi! Ik ben, toen het ding boven stopte omdat er beneden mensen uitstapten en weer instapten, ook nog even gaan staan in dat bakje om naar mijn vriend te zwaaien beneden. Die kreeg het helemaal spaans benauwd toen hij mij in dat bakje zag staan . Nee, ik stap veel liever in een reuzenrad dan in zo'n eng apparaat wat heel hoog in de lucht -tig keer over de kop gaat of in een achtbaan ofzo. Ik kan niet tegen dingen die hard in de rondte draaien waar je misselijk van wordt.
Die van slagharen is echt niet de hoogste.. Die van de TT-kermis is echt ook wel een mooie.. Vooral 's avonds.. Ik ga ook 10x liever in het reuzenrad, ondanks mijn hoogtevrees, dan dat ik in een achtbaan of ander ding dat over de kop gaat, stap.
hahahaha Ingrid, ik juist niet! Ga liever in een achtbaan waar ik goed in de beugels zit dan in zo'n waggelbakje van het reuzenrad
Haha mams!! Nu moet ik wel toegeven, de laatste keer dat ik in Slagharen in het reuzenrad ging, kraakte dat ding wel enorm. DAt was wel eng. Toen wilde ik er ook zo snel mogelijk weer uit.. Maar verder. Ja ik durf uberhaubt niet in dingen die over de kop gaan.
ik ga ook veel liever in een achtbaan, waar je goed stevig vat zit dan in zo'n wiebelig bakje van het reuzenrad hoor
ik was altijd als de dood voor achtbanen nu zijn we naar walibi geweest en zij ik ga nu in een achtbana en ben dus in de houte achtaabn geweest ik vond het geweldig haha
nee niet die in slagharen geweest. ik ben absoluut geen fan van het reuzenrad. wel in die van walibi world geweest. Ik ga ook liever in de achtbaan. Ja als ze gaan piepen en kraken durf ik me ook niet meer te bewegen haha!
Haha! Vroeger ging ik overal in op de kermis of in attractieparken. Des te gekker....des te leuker. Maar tegenwoordig moet ik er niet meer aan denken. Wordt nu al misselijk in de octopus.
haha ja 't is echt een schatje hoor! zo lief dat ik hem dus niets kon weigeren ....... en het reuzenrad in ben gegaan!