dat je vroeger tamagotchi's had, of zo'n nepaqaurium met van die maanvisjes erin die gingen zwemmen als je de stekker in het stopcontact deed? (HOE HETEN DIE OOK ALWEER:x) Of de veilig verkeerd nederland reclames? Walkmans, tekenfilms zoals " dooohomeeel, wit en rond, vrolijk, lief en trouw hij heeft een hart van gouuuuuuuuuud, kijk daar heb je semafoor...." Of "Seabert, ook al is hij klein,kijk maar eens hoe slim,een zeehondje kan zijjjjhijn" Of mochichi aapjes, ken je die nog? Of die aapjes met van die dingen in hun hand die tegen elkaar aan sloegen? Kortom: welk speelgoed/tvsentiment etc, kan jij je nog herinneren van vroeger?
ooohhh dat zijn er zooooveeel! Alles inderdaad van kindernet; seabert, dommel, de snorkels, boes boes, teddy ruxpin.. heerlijk!! Tamagotchi's waren indd erg hot hier.. net zoals die pratende beestjes; Furbies! hahahaha. Ook herinner ik me de heerlijke zaterdagavonden waar ik en mijn zusje op mochten blijven; eerst 'de droomshow' kijken, daarna 12 steden 13 ongelukken, en daarna of de mini playback show, of geef nooit op met Peter Jan Rens... super!
trollen (hoe dom). en telekids!!! en van die leuke gekleurde rolschaatsen. en gekleurde trainingspakken vreselijk!!!! kleine huis op de prairi geef nooit op.
Weet je hoe DUUR echte tamagotchi's tegenwoordig zijn? Ik wilde er laatst eentje kopen, inderdaad om herinneringen op te halen, maar jeeeetje zeg
heb je even... trollen, spenen, flippo''s, vrouwtje theelepel, ovide,the freggels, boes, bassie en adriaan, medisch centrum west,happy hardcore, teddy ruxpin,
Wie keek er wel eens naar Purno de Purno met zijn vriend de Kittelaar? BIZAR dat dat als kinderprogramma uit werd gezonden.. Als dat nu zou gebeuren..
Hahahahah ja ge-wel-dig was ie!! Dat paarse mannetje... en 'de tieten-planeet' hahahahah. Op youtube staan wat van die filmpjes geloof ik
Holly Hobbie en Sarah Kay (toen ik nog heeeel klein was) Rollerscates (met zo'n grote nop van voren) De Dolly Dots en LUV Ren je Rot De Soundmix Show De Honeymoonquiz En van die gekke 'fontijnlampen' in allerlei felle kleuren (zie ze zo voor me, maar zie dat maar eens te omschrijven, haha!)
wie kent die visjes nog dan, in dat aquarium? of zon bibberpen met van die spiralen erbij en 8 kleuren inkt.
Ik had vroeger een rammellaar, 2 gele sterren aan elkaar. Joey heeft hem nu ook trouwens. En misschien kom ik nu heel oud over; Q en Q mis ik op tv!