Hoi! Ik ben voor t eerst bezig met zo'n temp kaartje bij ff. Nu heb ik maand geleden curettage gehad, dus verwacht niet veel, maar nieuwsgierig wat mn lichaam doet. Weinig ervaring dus, maar nu het volgende, waarbij ik hoop dat jullie mijn gevoel kunnen bevestigen..(of liever tegenspreken ) ;ik weet dat het belangrijk is om op dezelfde tijd te tempen, bij mij is dat meestal rond 7uur. Nu in de vakantie is dat lastiger en had dus 2x om 10.00 ingevoerd. Nu geeft hij vandaag ineens aan dat ovulatie is geweest. Ik geloof dat alleen niet, ivm 2 afwijkende tijden. Graag jullie bevestiging of kennis dat ff ook rekening houdt met afwijkende tijden. Super bedankt!
Plaats je kaartje anders even: Rechtsboven naar 'sharing' en dan 'get code' aanklikken en de link hier plaatsen (of nog handiger: in je handtekening). Dan kunnen we naar je kaartje kijken en meedenken of -oordelen. Succes.
dank je wel voor je reactie. heb niet eerder tijd gehad om dit uit te zoeken..kijken of t nu gelukt is..
nee dus...stond ook dat ik maar 1 link bij mn handtekening mag hebben... waar moet ik die code plaatsen dan?