Dit is de link: About Dick Strawbridge & Angel Adoree Het zijn trouwens alles behalve 'doorsnee' mensen, en behoorlijk media-savvy met de juiste connecties ik vermoed dat er achter de schermen wel wat hulptroepen zijn ingeschakeld...
Oh leuk die link! Had ook al gezocht maar niet goed gevonden. Bijzonder stel is het. Wij kijken het ook.
Ja, vast wel. Mijn vader kende die man van andere tv-programma's op discovery. later kwam hij me idd bekend voor. maar ach wat maakt het uit, het blijft leuk om te volgen hoe ze zo'n krot van een kasteel opknappen!
Hij heeft oa meegedaan aan Scrapheap Challenge en samen met zijn eerste vrouw en grote kinderen is er het BBCprogramma "it's not easy being green" dus hij heeft ontzettend veel ervaring met bouwprojecten als dit kasteel. Maar mede daarom vinden wij het juist ook zo leuk om het te volgen. Op hun FB-site staat overigens dat er afgelopen najaar in Engeland ook al een tweede serie is uitgezonden.
Nu ik die site heb bekeken vind ik het allemaal wat minder. Vond al dat ze zo relaxed bleven, vooral die vrouw zit aan mijn irritatiegrens te knagen, maar nu snap ik dat wel. Ze zullen wel flink geholpen worden. Er werd gedaan alsof al hun spaargeld in de aankoop zat. Wat al te betwijfelen was aangezien er nog steeds heel wat geld uit gaat (stoelen voor maar 200 euro op de rommelmarkt). Allemaal niet erg, maar wel anders dan dat ze je willen doen geloven.
Ik denk dat ze initieel zeker een krap budget hadden en dat het geld na de aankoop al bijna op was. Dat geloof ik wel. Maar... die mensen zijn heel slim. Je denkt toch niet dat ze die reallife-show gratis hebben laten opnemen en uitzenden?
Nee nu helemaal niet meer. Maar ze zeggen er ook niet bij dat zij een bestseller geschreven heeft, een zaak in Londen met 11 man personeel heeft ed. En manlief blijkt dus ook een tv personage te zijn. Ik begin dit te kijken met het idee van ik vertrek. Het wordt zo neer gezet dat het ze nooit gaat lukken, maar ze hebben eigenlijk hun zaken veel beter voor elkaar als dat het programma doet geloven. Valt me tegen, ramptoerist als ik ben
Zij is zelf eveneens een tv personage: zij heeft nl. Via 'Dragon's Den' financiele investering van twee van de Dragons in haar onderneming gekregen. Geloof me: dat is echt niet aan de gemiddelde boerenlul voorbehouden. Daarnaast heeft het paar elkaar via hun wederzijdse agent ontmoet... Lekker doorsnee allemaal...
Ik vind het toch nog steeds leuk om te zien hoor! Hulp of niet, (bij zo'n enorm project) kun je ook niet zonder, ik denk best dat ze het echt zwaar hebben gehad wat betreft hard werken en weinig slapen.