Freek Vonk aangevallen door haai

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by DearDeer, Feb 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,277
    3,239
    113
    Female
    Wel maf dat hij gezegd zou hebben dat de haai een foutje maakte, volgens mij is het toch altijd andersom...

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik las alleen Freek Vonk aangevallen, ik dacht o nee is ie ook bij Mandenmakers keukens geweest. :D;)

Gelukkig komt ie er weer bovenop en zijn er geen vitale delen geraakt. Vind zijn enthousiasme aanstekelijk.:)

3. butterblue

butterblue Bekend lid

Nov 7, 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Gelukkig kan hij alles nog gebruiken en is alles nog heel in zijn arm. Vindt hem altijd erg aanstekelijk in zijn enthousiasme. Leuke vent!

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Dat zei hij omdat ze normaal nooit mensen aanvallen. Dus de haai heeft hem waarschijnlijk aan gezien voor een lekker hapje. Dat was dus een foutje van de haai. Hoewel... ik snap die haai wel :p

5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,509
    12,055
    113
    Female
    Noord Brabant
    Haha hij had toch gezegd dat nieman fout zat, ook de haai niet :p

Anyway. Risico van het vak. Heeft hij straks een paar stoere littekens om mee te pronken ;)

6. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113

Denk dat de haai niet de enige is die hem als lekker hapje beschouwd :D

Hij noemt het zelf ook niet aangevallen en maakt een duidelijk verschil tussen aanvallen (heel doelbewust iemand/iets aanvallen) en gebeten (in dit geval dus een foutje van de haai)

Wel heel netjes van hem dat hij alleen de wonden aan de onderkant van zijn arm laat zien en niet de bovenkant omdat hij dit niet geschikt vind voor zijn jonge fan's

7. Ben ik de enige die nu alleen nog maar nieuwsgieriger is naar die wonden? :)

8. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Holy moly. :$ Ik word van de onderkant al naar.. :)

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten

Hahaha ik ook hoor :D

Ach..en je hoort nu ook zoveel mensen weer roepen dat hij dieren met rust moet laten blabla..
    Volgensmij weten veel mensen niet dat hij in eerste plaats veel onderzoek doet. Juist voor het behoud van dieren. Daarvoor moet je dus ook vaak bij ze in de buurt komen.
    En ik vind het heel mooi hoe hij de jeugd zo mee krijgt. Alleen maar heel goed dat kinderen zich al zo vroeg interesseren voor natuur. Ik vind dat heel belangrijk.

10. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,679
    113
    Haha je bent niet de enige!

11. Haha, fijn dat ik de enige niet ben :D

Nou, inderdaad! Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zoveel respect hebben voor de natuur en alles wat er in de natuur leeft. Daarnaast is z'n boodschap vrij duidelijk volgens mij, hij herhaalt 3 keer dat de haai hem niet aangevallen heeft en dat het dus geen vreselijk gemeen en vals beest is, juist om te voorkomen dat mensen bang worden dat dit 'zomaar' gebeurt en anders gaan denken over haaien ;) Als er dan nog steeds mensen zijn die hierin denken te lezen dat hij zegt dat het de haai was die fout zat, dan ligt dat écht aan hen..

12. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Nee hoor ik ook, maar vind het dan wel fijn dat hij zich realiseert dat hij ook jonge fans heeft waarvoor dit te eng is.

13. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    1,088
    0
    0
    Vind ik ook onzin, dat mensen dat roepen. Het is toch mooi dat iemand zo veel van dieren weet en deze kennis overbrengt. Kan best handig zijn ook nog. Je ziet het dat hij het met veel liefde doet en echt om de dieren heeft. Interessant ook voor kinderen om naar te kijken ipv allerlei onzin programma's.

Betreft de aanval, daar zat ik wel een beetje op te wachten, tot het een keer mis zou gaan. Geen wonder als je t mij vraagt.
    Beterschap voor Freek!

Share This Page