Het is vast al eens eerder gevraagd maar wat zijn nou echt producten die wonderen doen voor je haar? Als ik de reclames moet geloven zijn ze allemaal geweldig maar dat zal vast niet Mijn haar is snel gespleten bij de punten. Heb ook een gevoelige hoofdhuid en mn haar wordt snel vettig, moet zeker om de dag het wassen anders ziet het er niet meer uit.
Ik vind de shampoo van John Frieda & conditioner echt fijn voor mijn haar. Ik heb zelf dik en pluizig haar en het ziet er stukke beter uit. Was mijn haar 2x in de week en ziet er goed uit. Alleen voor de schilfers moet ik wat anders zoeken, heb nu Schwarzkopf BC Dandruff control gekocht bij het haarwinkeltje bij ons.. Als ik te lang mijn haar niet heb gewassen heb ik een heerlijke haarmasker.. alleen dat merk weet ik niet zo 123!
Kokosolie. Voor het wassen (moet wel 13 uur intrekken, dus avond vantevoren in je haar doen als masker) of als conditioner of masker na het wassen. Het is trouwens ook goed voor je huid, Google maar eens.
Ik gebruik altijd herbal ook het masker. Nu een andere waren op alleen herbal blijft het fijnst. Zoals al gezegt stijltang van chii geweldig!
Dit inderdaad. Vriendin gebruikt dat ook en zij is heel tevreden daarover. Wel een werkje maar wel goed resultaat. Maar gespleten haarpunten is toch een kwestie van te lang niet naar de kapper geweest?
Ik gebruik veel van lush, heel fijn merk en als je naar de winkel gaat kan je eerst een monstertje van de shampoo meekrijgen. Of Aussie, ook fijn.
Laatst naar een andere kapper geweest en die merkte mijn gevoelige, schilferige hoofdhuid ook op. Ik kreeg een monster kerastase mee en die werkt echt: schilfers vrijwel weg, haar zit ook mooier en wordt minder snel vet. Slechts 3 keer gebruikt. Nu is het monstertje op en moet ik de fles halen. Kost wel 17 euro helaas.
Ik gebruik shea butter. Kun je voor zowel je huid als haren gebruiken. Mijn kinderen en ik gebruiken het alleen voor onze haren. Het wordt zooooo lekker zacht!
De spullen voor mijn haar die ik echt fantastisch vind zijn: - Aphogee haarverzorgingslijn. - Say yes to carrots haarverzorgingslijn. - Chi silk infusion Maarja, haarverzorging is echt heel erg persoonsgebonden. Er zijn producten op de markt die fantastisch zijn volgens velen en mijn haar aan doen voelen als stro.
ik ben heel erg fan van de macadamia haar producten, daardoor is mijn haar echt weer 'tot leven' gekomen! Macadamia - Kapperskorting - Dé online kappersgroothandel met o.a. Goldwell, L'Oreal, Schwarzkopf, Wella ook is het goed om ipv om de dag te wassen een droogshampoo te gebruiken wanneer je merkt dat je haar vet begint te worden. (ik vind de droogshampoo van tony & guy heel fijn) dat spuit je bij je wortels, masseer je in en weg is het vet + je hebt instant volume maseer niet al te stevig je hoofdhuid wanneer je je haar wast, dat stimuleert je hoofdhuid alleen maar om meet vet te produceren. doe daarna alleen maar conditioner in de uiteindes van je haar (vanaf je oren naar beneden)