Succes meid, hoop voor je dat het doorzet. Bij mij rommelt het al een paar weken, elke dag wel krampen/steken of een oefenwee maar het zet helaas niet door . Dus hoop ook dat het gauw wel gaat doorzetten. Silly
Hoi Gina Zou het dan toch eindelijk?! Ik hoop het voor je meid zal voor je duimen!Misschien dan toch net geen oktober mama? Groetjes Claudia
Succes Gina ! Ik hoop voor je dat het doorzet ! Vanochtend was ik met mijn man naar de supermarkt. Enorme steken en krampen had ik, ik was blij dat we thuis waren. En dan ... zit je even rustig ... is alles weer weg, alsof er nooit iets aan de hand is geweest. Hoezo frustrerend ! Ik had nog zo gehoopt dat de kleine zicht misschien toch aan de uitgerekende datum zou houden ... Ik hoop dat het bij jou nu wel echt doorzet ! Zet'm op in ieder geval ! Groetjes, Nikki F
we hebben een dochter! NONA RAOULLE ze is geboren om 12.47 uur vanmiddag. 3780 gram en helemaal gezond. Groetjes, Gina
Gina ! Nogmaals van harte gefeliciteerd ! Super ! Ik heb sinds vandaag een beurse plek in mijn buik, schuin rechts boven mijn navel ... Waardoor zou dat kunnen komen ? Trappen van de kleine ? Groetjes, Nikki F
Hoi Gina, Inderdaad dat is snel gegaan zeg! Hartelijk gefelicteerd en een fijne kraamtijd gewenst. Groetjes Karin