Zeker weten afwassen! En strijken heb ik ook een hekel aan.. Daarom doe ik het ook bijna nooit.. Ramen wassen heb ik ook een gruwelijk hekel aan..
ik haat strijken. dus ik koop geen kleren die erg kreuken (linnen, 100% katoen). ik strijk bijna niks en ben er erg gelukkig mee
De was, elke dag het zelfde liedje, was in machine, ophangen, opvouwen en dan sorteren en in de kasten leggen. En je keert je kont en de wasmand ligt alweer vol. Komt nooit een einde aan bleh
Muahahahahaha! Nieuw huishoudelijke taak: SEKS! Zullen de thuiszorgmedewerksters leuk vinden Ik haaaaaaaaaat strijken, afwassen, was opvouwen, stofzuigen, dweilen, toilet en douche schoonmaken, ramen lappen, afstoffen! Wat ik wel altijd leuk vind is wanneer het allemaal klaar is
Eigenlijk wel alles, omdat het vaak zo zinloos is. Voorbeeldjes: Alles opgeruimd : komt manlief thuis en gooit overal alles neer Stofzuigen : hond en katten schudden zich uit en de vloer ligt weer vol Dweilen: Manlief gaat met hond lopen en laat hond zwemmen... Ramen lappen: het gaat altijd net regenen als ik klaar ben Badkamer Als man en kind in bad geweest zijn... Ik doe alles wel, maar heel vaak met frisse tegenzin. Vaak plan ik de dingen zo dat ik er minimaal een uurtje van gaan genieten...
same here... en ik ben dan nog zo'n zotte doos dat alles gestreken wil zien... mijn man zegt dat dit binnen zo'n 7 weken zeker zal veranderen
Ik hou ook niet van strijken, ik ben in de luxe positie dat mijn moeder dat nog voor me doet, erg he? Ramen lappen doet de glazenwasser. Verder vind ik eigenlijk al het huishoudelijk werk niks Maar als het weer heerlijk fris en opgeruimd is geniet ik er wel van.
Afwassen, omdat je gewoon bezig blijft! En het dekbed in de overtrek doen, maar dat doet m'n vriend altijd. Stofzuigen vind ik ook niet leuk, maar das omdat wij zo'n groot log ding hebben dat TOTAAL niet meewerkt!
wassen: in de wasmachine, in de wasmand, op de waslijn, in de wasmand, opvouwen, in de kast, in de wasmand en weer in de machine... komt er dan nooit een eind aan? En nu ga ik was opvouwen
Afwassen echt een grafhekel aan...Grrr! Verder strijk ik niet meer, vind het zooo zinloos strijk het wel als ik het aan wil (blouse ofzo) en bed vind ik juist helemaal niet erg, ik krijge mn dekbed gelijk goed in de hoes! Ik ben niet zo groot en verdwijn dus altijd in mn hoes hahaah maar ik heb het binnen 5 min goed zitten.
ik vind alles prima om te doen...Zolang ik maar in me eentje ben...Moet niemand om me heen hebben...Diegene moet zich dan bergen ben dan echt sago...rare tic