Oja de oven uit doen is ook zo'n verschrikkelijk werk. Een paar maanden geleden had ik broodjes gebakken, ik had toen niet de oven aangezet, maar perongelijk de magnatron. Nou je weet dus wel hoe die broodjes eruit zagen pik zwart. Maar toen ik in die oven keek kon ik wel janken, die was dus ook pikzwart. Ike meteen naar mijn moeder gebeld wat ik het beste kon gebruiken. Moest ik even naar de bouwmarkt spul halen van Hg. Nou ik ben echt uren bezig geweest om dat ding een beetje schoon te krijgen.
De oven uitdoen kan mijn vriend soms niet haha. Heb 2 keer gehad dat ik 's morgens wakker werd en in de keuken kwam en dacht: wat is het hier toch warm, heeft hij hem 2 keer op 180 graden de hele nacht laten branden. Nu zeg ik ook steeds; eerst de oven uitdoen en dan eruit halen wat erin zit.
ramen lappen...heb zoveeeeel ramen verder niet zo veel...ja de badkamer, mar dat is inmiddels vriends klus hihi
Alles waar water bij tepas komt doe ik graag dus ramen lappen, dweilen, afwas enz.. oké dat gaat nog maar ik HaaT broeken strijken en de kookplaat reinigen pff al dat vet van de potten krijg er al pijn van in m'n buik als ik er aan denk
Ah ja? van welk merk-type? (ik wil er ook één) wordt gek van alles waar vet aan plakt (sorry off topic) Cheers
Ik weet niet meer wat voor merk het is. Maar hij is van roestvrijstaal die kan je helemaal uit elkaar halen. Die bak waar dat frietvet inzit kun je in de vaatwasser zetten, en dat netje, en dan heb je er nog een ding omheen dat kan ook. Maar dat ding waar de stekker aanzit natuurlijk niet maar die wordt niet vies. Wij krijgen hem altijd wel goed schoon. En nog een tip altijd de kannen bewaren waar het nieuwe vloeibaarvet inzit je kan daarna het oude vet er weer indoen, dan heb je ook wat minder vuiligheid.
Nou, onze frietpan kan ook in de vaatwasser, maar daarna is het vet echt nog niet eraf. Ik boen hem dan schoon, en dat ding waar de stekker aan zit mag ook niet met water schoongemaakt worden he? Ik vind het iig altijd een vieze vette gore bende, bleeeh!
Opruimen, strijken, wassen , afwassen, dweilen Ramen = glazenwasser Gelukkig komt mijn moeder vaak ff langs en dan blinkt mijn huis weer en is de was verdwenen. Heb het schoonmaakgen in ieder geval NIET van haar geerfd
Hahahaa best makkelijk he die moeders Mijn moeder doet dat ook altijd, zegt ze ik kom even een kopje koffie drinken, gezellig mam doe maar. Komt ze bij ons vraagt ze moet ik nog wat voor je doen, nee joh hoeft niet. Jawel zeg maar Nou de badkamer zou fijn zijn. En als ze inmiddels weg is, heeft ze bijna alles gedaan, ik moet natuurlijk wel helpen
Haha, ja ik herken het van moeders. Mijn moeder vraagt elke week als ik daar ben eten op mijn vrije dag: Moet ik nog iets mee helpen? En mijn standaardantwoord is: Nee joh, hoeft niet! Zij weer: Ik bied het toch zelf aan? Oke dan, kom maar helpen, stiekem toch wel fijn, scheelt een hoop werk.