Het schiet op!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door megamuts, 11 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ik heb vannacht gedroomd dat ik de kleine kon voelen, maar dit is in real life nog helaas niet zo. Ik hoop dat ik het snel mag gaan voelen. Heb een hele fijne zwangerschap heb nergens last van. Mijn buik begint eindelijk wat te groeien nu heb ik wat meer bevestiging dat er wat zit. Vind het nog steeds onwerkelijk maar zo mooi. 21 juni weer naar de VK en 6 juli 20 weken echo al weer.. kan niet wachten!

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Lekker gevoel hè? Ik hoop ook dat ik de kleine snel mag voelen! Wel kan ik met Angelsounds regelmatig horen dat de kleine er echt zit!

Fijne zwangerschap verder toegewenst!

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nou, je zal de kleine snel gaan voelen.. en steeds sterker.. soms tot vervelens toe (alstie net zo druk is als de mijne). Geniet maar van je beginnende buikje.. :D

4. MamavanTim

MamavanTim Actief lid

6 mei 2007
    104
    0
    0
    Zolang verlang je ernaar om hem te voelen en op een dag zit je op je werk en denk je... even niet kleintje! hahahaa

Het is zo mooi om hem te voelen bewegen en op een gegeven merk je zelfs een vast patroon.
    Ik voel hem geregeld over de dag door, maar tegen middernacht wordt ie errug druk! (en tegenwoordig ook voorweeën).

Geniet er lekker van als je hem straks voelt want het is een magisch gevoel!

@Bo20:
    Angelsounds? Heb je het daar met je verloskundige over gehad?
    Want ik lees regelmatig dat het nog niet bewezen is dat het je baby geen schade aanbrengt.

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @MamavanTim: Ja, de VK zei dat je deze af en toe best kunt gebruiken alleen moet je dit niet dagelijks doen en (voor de zekerheid) niet langer dan 5 minuten.

Ze zei ook dat het waarschijnlijk geen schade aanbrengt bij de baby, maar dat je beter (uit voorzorg) het niet te veel kunt gebruiken.

6. MamavanTim

MamavanTim Actief lid

6 mei 2007
    104
    0
    0
    Oké, in dat geval... geniet ervan! ;)

Deel Deze Pagina