vannacht dacht ik even dat het was begonnen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmie, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

hoi allemaal,
    dat was ff spannend vanacht! we lagen tegen een uur of half 2 in bed en tegen 3uur werd ik wakker met ongeloofelijke kramp in mn buik! heb ik wel vaker als ik bijv. wakker word omdat ik moet plassen, maar dit was anders..dus ben ik naar ebneden gegaan waar het ook wat koeler was, maar het ging maar niet over en het was ook niet constant, dan was het weer ff over en toen kwam het weer! echt vreselijk! ik dacht oooh nee het is begonnen, of toch niet? ik wist het niet want het is voor mij de eerste keer...maar raakte wel een beetje in paniek, ik dacht en nu dan? mn vriend wakker maken? ik naar boven en toen weer naar beneden...ik dacht nee nu nog niet..haha helemaal bang...maar het gevoel dat ik had leek wel op enorme kramp dat als je bijv. moet poepen, echt kramp. dus heb het ff geprobeert op de wc, maar nee t wou niet lukken, ik kon ook niet echt kracht zetten van de pijn, maar later nog es een keer geprobeert, en ja hoor toen kwam het eruit (beetje onsmakelijk misschien ;) ) maar het was gewoon mega veel racekak! :pale: toen dat er eenmaal uit was kon ik weer rustig naar bed, en tegen 5uur gebeurde het nog even weer maar dan wel iets minder heftig! vanochtend toen ik weer wakker werd, dacht ik toch ff oeffff gelukkig zit ie nog ff veilig in mn buikje, maar ja je bent er toch nooit klaar voor denk ik, als het eenmaal zo ver is kun je niet meer terug, maar dit was wel ff spannend vanacht, ben benieuwd hoe het gaat als het echt zo ver is! ik heb geen idee wat me te wchten staat!

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Als het écht zover is merk je 't echt wel! Misschien breken je vliezen wel als eerste!

Succes!

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Spannend hoor...

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ohhhh geweldig, hier vannacht precies hetzelfde. Om half 3 wakker om te plassen, ik ging weer liggen en kreeg kramp. Dat zakte dan weer weg en na 2 uur werd ik weer wakker, weer plassen en liggend kreeg ik weer kramp. ook dat trok weer weg. uur later weer hetzelfde verhaal, maar toen kwamen en gingen de krampen om de 6 minuten ofzo. Dat ging zo anderhalf uur door, maar uiteindelijk viel ik weer in slaap en toen ik wakker werd was er helemaal niks meer aan de hand :( Bij mij dus geen darm krampen, maar wel ide onzekerheid van: O jeeee gaat het nu gebeuren? Of nog niet, moet ik mijn man wakker maken of nog niet? ik weet precies wat je gevoeld moet hebben vannacht.

Allemaal heel spannend. Je hoort zovaak zeggen: je voelt het ECHT wel als het zover is........ maar als je het nog niet precies weet is het zo moeilijk. Tenminste ik vind het moeilijk om te weten of de pijnen die ik voel nou weeën zijn of niet.

Nou ja maximaal nog 5 weken te gaan.....dan zullen we het echt weten!

Veel succes met je laatste loodjes

Liefs Merel

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Nou, met de weeën die ik allemaal al heb gehad, wacht ik lekker af tot ik meer dan een uur om de 3 minuten zit.
    Dan pas neem ik een heet bad of hete douche, en als de weeën verdwijnen, was het vals alarm, blijven ze komen of worden ze heviger, dan is het weldegelijk begonnen.
    En als je vliezen breken, dan is er geen twijfel meer mogelijk :)
    (maar de vliezen breken niet uit zichzelf bij mij, dus moet het met de weeën doen :( )

Op een dag zet het door, er is nog geen enkele baby blijven zitten :p

6. emmie

emmie Niet meer actief

merel wat appart dat jij dat vanacht gewoon ook hebt gehad (zoiets dan)
    erg he? haha ben echt benieuwd hoe ik reageer als het echt zover is, vanacht raakte ik al in paniek, ik dacht ooh nee nu nog niet! ik wil dit niet, waarom wou ik nou een kindje! haha maar nu denk ik weer laat maar komen ik kan niet wachten!
    maar idd je weet niet wat je kunt verwachten, je hoort genoeg verhalen, maar toch zou je wel ff denken is dit het nou? ben erg benieuwd!
    jij ook suc6 verder en sterkte alvast! ben benieuwd wie van ons als eerste mag! haha

7. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hier is het begonnen!
    Nog wel héél erg rustig, maar toch...
    Ben vannacht bloed verloren, tot deze ochtend en nu nog een heel klein beetje, en heb stevige harde buiken om het kwartier.
    Gaat van halfweg m'n bovenbenen helemaal door m'n liezen, buik en onderrug.
    Zal zwaar worden, maar heb het al zwaar gehad, dus dit kan er gerust bij!
    Het zal wss tot na het weekend zijn dames, weekje ziekenhuis is hier standaard en blijf liever enkele dagen langer omdat de beeb toch te vroeg is hé.

Aan de dames die er bijna zijn: SUCCES!

8. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    heyy succes platliggertje!

9. emmie

emmie Niet meer actief