Ik heb een schop onder mijn hol nodig voor veel dingen: 1) nu verder werken (want ben op het werk en veel te snel afgeleid...) 2) deze avond eens mijn huis poetsen (badkamer, grond) en tafelkleed veranderen. 3) Niet meer denken aan sigaretten en voor eens en voor altijd stoppen met roken...ik ben namelijk sinds deze ochtend gestopt en ik wordt serieus GEK!!!!
Oeff heel veel succes dan! In ieder geval helpt het om veel te doen. Voor deze zwangerschap ook gestopt met roken en met vlagen nog best lastig mee. Vriend was baan verloren en ik smachtte ineens naar een sigaret. Niet gedaan natuurlijk maar toch. You can do it!! Verder komt hier ook nogal weinig uit mijn handen vandaag... Net suikertest in het ziekenhuis gedaan, blegh. Zit nu onderuitgezakt op de bank naar de laptop te staren beetje weeiig gevoel. Gelukkig is er behalve stofzuigen even geen ander klusje dat op mij wacht
Ik heb ook echt een schop nodig. Ben zondagavond terug gekomen van een week camping en ik ben nog steeds niet bij met de was. Het huis is alweer een bende en mn energielevel is erg laag. Straks maar ff de schone was die al gevouwen en gestreken is opruimen en weer verder. Nu eerst ff lunchen met het hele gezin.
Helaas is het hier nogsteeds niet begonnen ik moet intussen weer wat gaan wassen denk ik, en mn chocolade-papiertjes netjes weggooien misschien een stofdoek door t huis halen.. achja, zo blijven we nog ffkes bezig
Ik ben vandaag eigenlijk vrij, maar ik kan het niet aanzien om onbeantwoorde mails te hebben aargh! Dus ik schop mezelf nu bij de pc vandaan, ga even de was doen en dan een filmpje kijken met de stuiterballetjes.
Dat ik meer fruit moet eten. Ik hou van lekkere dingen, en wat mama eet , eet de kids ook mee. Argg echt , vind alles zo lekker! 😦