het schoppen niet als prettig ervaren?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angela2009, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Herkennen jullie dit? Ik vind het schoppen en draaien van mijn kindje echt een vervelend gevoel en kan er echt niet van genieten. Doet gewoon pijn en af en toe moet ik er gewoon anders van gaan zitten of liggen omdat meneertje weer lekker druk is!

Tuurlijk is het niet altijd en kan ik er ook wel om lachen als ik die bobbels in mijn buik zie maar vind het echt niet altijd een lekker gevoel!

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik vind het ook niet altijd een lekker gevoel. Zeker niet als de beeb tegen mn ribben aan het schoppen is. Of terwijl ik in de file sta in mn blaas.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

had/heb ik ook hoor! gelukkig hebben m'n buikspieren het afgelopen weekend eindelijk wat begeven, maar daarvoor was het draaien van die kleine ook heel heel erg pijnlijk. En iedereen maar roepen dat het zo genieten is als je je kleintje dan voelt, :)
    Maar goed, kleine schopjes enzo zijn natuurlijk supergaaf en ik vind het ook wel een beleving om een bobbel over je buikwand te zien trekken, :) Maar als m'n maag/middanrif, blaas of andere gevoelige organen ene trap krijgen, zeg ik ook vaak: hoho, dame, ff rustig daar! :) Daar geniet ik bepaald niet van...
    Niet gek dus, wat je schrijft, ;)

4. Secretstar

Secretstar Actief lid

De laatste week vind ik het ook niet meer zo heel fijn! Ze blijft vaak met een voetje vlak achter een rib haken en als ze haar hoofdje beweegt kan ik dus naar het toilet lopen (hoofdje ligt vlak bij de blaas)!

Nog even doorbijten he :D

5. NewMama

NewMama Lid

1 mei 2008
    87
    0
    0
    ik herken het ook, last op de bank met autorijden ed
    Vk gaf aan dat ik een lang kindje krijg(man en ik zijn beide ook lang) en daardoor ligt de baby EN laag EN hoog te bewegen
    ik word er soms moe van......

Maar goed, straks voel ik het niet meer, lijkt me ook zo jammer,............ dubbel zeg!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Aan het eind van mijn zwangerschap deed ze mij ook alleen maar pijn...ik kon wel janken de laatste weken en zei steeds tegen mijn buik; hou nou eens op en ga slapen ofzo! hahahaha

7. Marone

Marone Lid

14 feb 2008
    29
    0
    0
    Amersfoort
    Ha nou en of ik dit herken!
    Ik heb ook een bijzonder druk kind. Het wordt nu gelukkig ietsje minder omdat hij minder ruimte krijgt. Ik had continue het gevoel dat meneer een koprol in mijn buik aan het maken was en dan met zn vuistjes tegen mn buikwand aan het meppen was. Echt geen fijn gevoel.... :(
    Maar ja als je dat dan weer hard op zegt ben je bij voorbaat al een ontaarde moeder want je MOET genieten..... (alsof ik dat op commando kan)

Maar goed, ik snap dus wat je bedoeld :)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    heel herkenbaar en helemaal tegen het einde van zwangerschap..au au au

9. Quinta

Quinta Niet meer actief

Gelukkig :) hebben jullie ook dit gevoel.
    Af en toe is het echt niet fijn al die bewegingen in mijn buik.
    Op de 1 of andere manier is het soms zo pijnlijk en een rot gevoel en dan mensen maar roepen dat je er zo van moet :oops: genieten!
    Ik geniet er ook van maar soms wil ik mijn eigen ik terug!

10. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik begin het nu ook als pijnlijk te ervaren! Mijn ribben zijn helemaal beurs en willen gewoon niet meer...
    De gewone kleine bewegingen kan ik nog wel van genieten maar tegen mij ribben aan ben ik echt goed zat!

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier ook pijnlijke ribben. En ik ben pas 33 weken op weg dus mag nog even. Ik heb het gevoel "te weinig" ruimte te hebben aan de rechterkant. Kleintje ligt in stuit en dus met hoofdje rechts tegen mijn rib aan. Heel pijnlijk en alleen als ik zelf helemaal gestrekt ben (dus liggen of heel rechtop ziten) heb ik het idee dat er ruimte genoeg is. Zowieso word ik at hele "geniet er nog maar van, je meot ervan genieten" gedoe een beetje beu. Wat iemand al eerder zei: dat kan ik niet op commando. Bovendien zijn de vrouwen die dat roepen spontaan hun eigen zwangersschaps kwalen vergeten geloof ik.

12. Doreth

Doreth Lid

3 nov 2007
    11
    0
    0
    Heel herkenbaar! Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die het af en toe helemaal zat is...

Deel Deze Pagina