Vanaf morgen (maandag 9 november ) komt het weer.... Het Sinterklaasjournaal. Vind het altijd wel leuk om naar de kijken, De humor wat er in zit. Helaas geloven mijn kids er niet meer in sinterklaas maar ze willen wel naar het sinterklaasjournaal kijken. Sinterklaasjournaal
Mijn meisje kan niet wachten! Toenstraks waren er een hoop afleveringen van de club van Sinterklaas op telekids ook super leuk! Zelf vind ik het ook leuk het Sinterklaasjournaal
Hier is vorige week het aftellen begonnen. Nog 1 dag tot het sinterklaasjournaal, nog 7 dagen tot aankomst in NL, nog zoveel dagen tot het pakjesavond enz enz
Ik neem het elke dag op (vind 18:00 een ontijd) omdat ik soms ook werk en pas om 19:00 thuis kom. we kijken het standaard voor het slapen gaan, in plaats van het verhaaltje.
Ze zenden hem twee keer uit op NPO3, als ik het goed zie: 16.47 en 17.59. En op het digitale kanaal (Zapp extra ofzo) om 19.00 's avonds.
Dochter en ik zitten klaar voor de buis. Ze is snot verkouden. Nu lekker leunend tegen mama, gedoucht met kruidnoten. Die ze zelf heeft gebakken, bij haar tante. Ik moest werken. Tante paste op.