Het slaapdrama gaat verder..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lilou17, 2 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilou17

Lilou17 Actief lid

15 feb 2018
    453
    337
    63
    Vrouw
    Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik denk dat ze inderdaad last heeft van reflux maar dat dat niet het enige is.

We zijn er achter gekomen dat als we haar bij ons op de bank leggen (in de hoek van de hoekbank zodat ze geen kant op kan) en we rustig bij haar gaan zitten en haar speentje vast houden dat ze in slaap valt. Het zijn nog wel hazeslaapjes van ongeveer 30-45 minuten maar dat is niet erg! Ik hoop dat ze hierdoor het gevoel krijgt dat ze rustig in slaap kan vallen en dat papa en mama in de buurt zijn. Als dit goed gaat dan gaat ze naar haar kamertje en gaan we daar oefenen. Maar eerst nog lekker beneden op de bank bij papa en mama voor het vertrouwde gevoel.

Twinkle81 vindt dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.969
    15.009
    113
    Kijk anders of je in de middag een vrolijk associatie met bedje kan realiseren. Jij rommelt in de kamer en hoorbaar in de kamer ernaast, komt af en toe om de hoek kijken, gewoon kletsen wat je aan t doen bent en de kleine heeft een knisperboekje oid en hoeft niet te slapen. Op die manier bouw je een vrolijk band met bedje ipv 'de plek waar ik (gevoelsmatig) alleen ben'. Ik hing de was op, maakte de badkamer schoon en zij zat hele tijd te rommelen en te kraaien (toen ze wat ouder was) met dr knuffies en dr knisperboekje dus ik had t huishouden snel klaar en zij was m content aan t spelen op ene veilige plek en bouwde aan positieve associaties. Heb vanmorgen de camera in dr kamer gezet en terwijl ik dacht dat ze aan t slapen was ging ze dus stilletjes t hele bed door, dansen, springen, knuffels van links naar rechts aan t verplaatsen, verstoppertje spelen, oefenen met dingen achter dr rug gooien en zo nu en dan ff een powernapje er tussendoor. Die heeft kennelijk de grootste lol in bed ookal is ze wakker en je hoort echt geen kik! Was stomverbaasd maar verklaard wel die wallen in de ochtend na dr ochtend tuk :)

Deel Deze Pagina