het slechtste CB advies dat je gehad hebt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zilvervosje, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Vragen over gezondheid/uitslag/temp etc. stel ik niet meer want krijg toch alleen maar te horen dat als ik het niet vertrouw ik maar naar de ha moet gaan :( tsja....

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hahaha.... dat is misschien wel het meest zinnige advies dat ze gegeven hebben.:D:D

Geloof me, je wilt echt niet dat ze zelf gaan doktoren (tenminste, ik wou dat ik die van mij achteraf wat minder serieus genomen had, dan was Fay misschien wat eerder gestopt met krijsen)

3. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ja, ik was er echt ook even verdrietig van, ik was zóóóó trots dat hij EINDELIJK 3 kilo was!!! :( Maarja, ontwetendheid over prematuriteit en dysmaturiteit denk ik dan maar...

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat 'ze' zelf gaan 'dokteren'?;)

Als het goed is, werkt op een cb een arts. Ik zie deze iedere keer als ik kom.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb ook alleen maar goeie ervaringen gehad met cb. erg tevreden, vooral over de manier hoe ze met bv omgaan

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Tja.... arts..... die van ons is wel lief, maar ik met een medische zorg (bijv. oogje, oortjes, virusjes, etc.) echt liever naar een huisarts. Gek wel dat jij iedere keer de arts ziet, wij zien vaker een wijkverpleegkundige. Zal mss per regio verschillen?

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Weet ik niet. Ik loop bij een antroposofisch cb. Iedere keer wcp én arts, die trouwens ook wel even wat meer is dan cb-arts (= basisarts met een akte), want ze is ook ha.

Maar ik ga eigenlijk nooit hoor. Ben er geen fan van, van dat gezever.

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    oh, hahaha.... dat is wel een verschil. Wij wonen in een diverse buurt (deels leuk, deels achterbuurt) en hebben een CB dat daarbij past. Erg gespitst op huiselijk geweld, alleenstaande moeders, enz. Volgens mij is onze CB-arts geen HA.... maar ik heb het niet gecheckt. Ze komt iig niet erg daadkrachtig over :D

9. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Haha ja je hebt waarschijnlijk gewoon gelijk!:D
    Maar goed, moet niet zo zijn natuurlijk!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bij de eerste had ik moeite met aanleggen en hij liet steeds los. Zei het vrouwtje op het cb dat hij gewoon verkouden was.. terwijl hij in de verste verte absoluut niet verkouden was ;)
    Maar ik ben eigenlijk verder heel tevreden over het cb hier. Gister toevallig nog geweest en er zat iemand anders dan we normaal hadden maar ook dat was een erg aardig en spontane vrouw. Ze zijn heel begaan en denken goed mee.

11. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Goed advies eigenlijk!
    Ik stel er eigenlijk nooit vragen (heb ze eigenlijk ook nooit echt)... Voor echt medische dingen moet je ook echt niet bij de cb-arts zijn.
    Hier hebben we om en om wvp en arts...

Deel Deze Pagina