nostalgie: kunststof mini'speentjes'....

Discussion in 'De lounge' started by wendy2010, Mar 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wie kent ze nog????
    het was ergens in de jaren '85/'90 zeker???
    in allerlei kleuren, ongeveer 1 cm groot
    je had ze ook groter, ongeveer 4 of 5 cm groot

ik spaarde die kleintjes.. maar wil nu mijn oude spaarhobby weer op gaan pakken.. maar zijn ze nog te koop??? en zo ja, waar ?????
    ik heb ze al heel lang niet meer gezien in de winkels..

heb jij ze toevallig nog ergens liggen? en wil je er van af.. ??? :( :D

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    jaaaaaaa dat weet ik nog, ik kreeg ze niet vanmn ouders, en was jaloers op de meiden die ze wel hadden

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
  5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Oh god jaaaa! Haha had die dingen overal aanhangen! Volgens mij allemaal weggegooit... sorry....

Maar wat ga je er nu mee doen dan? Overal aan hangen? Ga je misschien weer een rage starten hihi

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    JA JA JA, en of ik die nog ken! Helemaal super waren ze! En ow wat had ik er een berg! Later kreeg je ze ook in de vorm van beertjes, kindjes, kinderwagentjes, flesjes en weet ik veel wat ik allemaal had. Maar vooral die speentjes in allerlei kleuren en maten, haha!

Alleen geen idee waar die dingen gebleven zijn, waarschijnlijk op een gegeven moment gewoon weggegooid, sorry dus, kan je er niet aan helpen om je collectie uit te bereiden ;)!

7. Roodkapje1979

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
  8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hahahahahaha op de ene site staan ook die trollen ja.. die waren ook wat zeg!!!

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hahahaha in principe niks bij zonders.. maar heb ook wel voor de gein zitten denken wat ik er mee zou kunnen doen.. en dacht misschien een vliegengordijn ofzo haha
    *bloos* (nie verder vertellen he!!)

10. Roodkapje1979

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Mn zusje had ook een MEGA trol! Als ik die nu zie denk ik jeetje wat een engerd......

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow tjee die had ik idd ook in alle kleuren en maten :D! Haha! En zelfs een ter grote van een babypop zegmaar, met een zacht lijf ook enzo en dan van die trollen voeten/handen en kop erop, uiteraad met mega gekleurde kuif :p!

12. Blaak

Blaak Niet meer actief

jaa die speentjes zijn leuk! Als ze er nog waren had ik ze ook gespaard, erg leuk/lief :D Ik weet ook niet waar ik ze heb gelaten, waarschijnlijk ook in de prullenbak beland..

13. Roodkapje1979

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Die bedoel ik Hanneke!
    Staat nog bij mn ouders op zolder en wilde die dus laatst aan onze dochter geven. Maar zag die kopen en dacht toen.... Nee dan slaapt ze niet meer haha

14. Blaak

Blaak Niet meer actief

Die trollen herken ik ook nog, maar spaarde die niet, wist wel dat het in was en daarom had ik ook eens een kleine trol gekregen met een rose kuif en een rose diamant steentje op de buik, en er werd mij wijs gemaakt als ik met die trol ging slapen en mijn vinger op die diamant hield, dat ik heerlijk ging dromen en geen nachtmerries zou krijgen.. Ik dus de hele nacht die trol vasthouden en mijn vinger op die diamantje houden... Er gebeurde natuurlijk niets dus ik vond er ook niks meer aan haha, vond en vind die dingen ook oerlelijk! Ik was meer van de knikkers.. die heb ik nog als enigste bewaard!! Alle soorten kleuren en maten! haha

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik had dat ook! Leuk om weer eens te zien...geen idee waar ze gebleven zijn!
    Het was het leukste om apart te hebben....die niemand anders had! hahaha!

trollen heb ik ook wel gehad...maar die vond ik zelf niet zo leuk...mn zus wel.

En monchichi (ofzo) die vond ik wel erg tof! Die zie je nu weer overal.

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Oeps, zie je antwoord boven mij nu pas :)! Haha!

17. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik heb er ook nog veel van bij mijn vader liggen als het goed is. Zal eens kijken of ik ze daar kan vinden...

18. jonibra

jonibra Niet meer actief

hihi dit is wel heel toevallig. Hier hadden we het er pasgeleden nog over. Ik had er idd ook een hele hoop van groot tot klein.
    En maar sparen.
    Wij hadden vroeger ook van die poppetjes op onze slaapkamer in allerlei fantasie figuurtjes beetje droomachtig en die laden dan op en gaven 's nachts licht.
    Vind het nog steeds jammer dat ik dat soort dingetjes niet meer kan kopen voor mn kids.
    Speentjes natuurlijk alleen voor mn meissie hihi en lichtgevende poppetjes word mn zoon nu ook al een beetje groot voor maar heb er al veel vaker aan gedacht.
    Gaf best een veilig gevoel zo in t donker op je slaapkamer.
    Had geloof ik dezelfde rede dat ze ze uit de handel hebben gehaald als die speentjes: ze schenen giftig te zijn.

Liefs mij

19. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    O ja die speentjes! Ik ken ze nog haha, had er ook veel groot en klein. Helaas allemaal weg gegooid anders had ik ze naar je omgestuurd! En die trollen ken ik ook nog wel haha en de flippo's... Heerlijk die "oude" dingen van vroeger ;)

20. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,766
    18,911
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Die speentjes spaarde ik ook inderdaad, maar heb ze inderdaad niet meer. Volgens mij zijn die van mij ook 'gesneuveld' toen dat verhaal over die giftige stoffen op gang kwam.

Leuk idee trouwens, om er een vliegengordijn van te maken. Als hij af is, post je dan een foto? (Over een paar maanden... want voordat je er genoeg hebt....!)

Share This Page