wow wat ligt er op sommige plekken veeeeeel zeg! hier sneeuwt t wel al de hele tijd sinds half 8 maar nog niet zo veel als op sommige foto's hoor! Super gaaf!!!!
ik heb het zelf ook niet ,maar buren wel en auto zou ik niet zo snel gebruiken met dit sneeuw ,gevaarlijk , mij buurf gaat gewoon lopen naar werk vond ze veiliger dan auto ik heb andere probleem ,mij buggy heeft kleine wielen dus echt met veel moeite kan ik hem duwen
Hier ligt ook wel 10 cm!! En ik geniet er zoooooo van, alleen al door lekker naar buiten te kijken en kerstmuziek te draaien. Word er helemaal happy van! Ik heb met Esmee bij de deur gestaan, ze heeft verbaasd en met grote ogen naar buiten gekeken. Wil er eigenlijk wel even met haar uit, moet nog boodschappen halen. Maar Esmee is 6 maanden, dus lopend of met de slee gaan niet lukken. Maar goed. dan de buggy maar mee. Als ik daar mee wel door kom, of lekker warm in de buikdrager bij mama. Maar ja, moet ook nog boodschappen halen hahaha. Krijgen jullie er ook zo'n kerstgevoel van?
Oeps ik ben denk ik de enigste die momenteel niet zo blij is met de sneeuw Moet met openbaar vervoer naar mijn werk en weet niet hoe ik straks thuis moet komen aangezien de bussen natuurlijk weer niet rijden. Maar de sneeuw zelf is prachtig alleen nog wat weinig hier in Eindhoven!
Ik baal nu eigenlijk best wel dat ik niet naar buiten kan De stoepranden zijn hier niet meer te zien (ze hebben hier nog niet gestooid) dus ik ga niet weg met de auto. En met de wandelwagen is nu ook geen doen. En helaas kan mevrouw nog niet lopen. Dus we zitten aan huis gekluisterd. Maar ze vond het vanaf het raam ook een mooi gezicht
Oh, maar het mag bij jou ook wel nog helemaal wit worden hoor. Maar wel lief van je! Kan geloven dat je in een dipje zit. Hier heb ik net mijn eindejaarspremie gekregen: het dubbel van het bedrag dat ik verwachtte! Zalig! Morgen verf halen voor onze slaapkamer en gang. Rest mooi spaarboekje op.
@ consider : Maar een dagje thuis kan toch ook heel gezellig zijn en wat een mooi meisje is jou dochter ... Hier ( venlo ) nog steeds heel weinig , je moet hard zoeken wil je een sneeuwbal kunnen maken :x
Nou ben ook even buiten geweest. Hooguit 10 minuten toen vond meneer het wel genoeg geweest.. Ik had hem handschoene aangedaan, maar die trok hij weer uit... Ja en toen viel hij om, met zijn blote handjes in de koude sneeuw.. En toen was het dus schreeuwen geblazen. Bekijk bijlage 36855 Zo ziet onze straat er nu uit..
Pfff ik ben jaloers! Onze straat ziet er nog net zo uit als gister, en vorige week, en 3 maand geleden en vorig jaar Geen sneeuw dus
Ik sluit me helemaal bij je aan! En dan plaatsen die dames nog constant foto's Doe maar he, plaats maar foto's want da's de enige sneeuw die ik momenteel zie! Volgens de buienradar komt er in zuid Limburg nog steeds niets. Het draait gewoon weg, terug naar nederland... Lieve wolkjes: Maastricht ligt ook in Nederland en ik woon daar heel kort bij, wil je daar ook wat sneeuw strooien aub?