@nicole26, dankjewel! @ingrid77, wat schattig je zoontje in de sneeuw Zou leuk zijn als mijn dochter ook kon lopen, want haar aldoor op de arm houden in de sneeuw is ook niks. @Missflower, zo zag mijn auto er ook uit. Heb hem net ff schoongeveegd.
*wrijf wrijf* Hihihi Nee duim dat er zondag bij jullie ook sneeuw gaat vallen. Zul je dan zien dat wij ijzel hebben en jullie genieten! Wel een nieuw topic maken met je plaatjes!
Dat ziet er prachtig uit ... Ben eigenlijk wel blij dat het niet sneeuwt moet nog heel veel doen en dat gaat beter zonder sneeuw , dus geniet dr van .....
Hier ook een lekkere laag sneeuw, en toen ik net naar buiten ging met de kinderen, na een half uur aankleden, begon het opnieuw te sneeuwen. Tot nu toe gaat het gestaag door! En manlief belde even om te zeggen dat het spiegelglad was en dat hij zelf wel even deo ging halen op de terugweg naar huis... Ineens hoor ik (hij zat in de auto te bellen met mij, handsfree!) "GVD!!!" *BOEM, KRAAK* Daar stond (met de nadruk op stond) dus een paaltje... Gelukkig alleen een deukje in de bumper, dus dat viel mee... Tja, als zo'n bus ineens gaat schuiven is er geen houden meer aan... Edit: Mijn auto moet ik straks ook nog even schoonmaken... Anders moet ik dar morgenochtend om 6.15 al die sneeuw afbikken, heb ik niet zoveel zin in...
Heb net maar even een bod gedaan op marktplaats, op een houten slee. zou toch wel leuk zijn als we konden gaan sleeën met Wayne..
hier is alles nu wel bedekt met een wit laagje. maar aangezien ik nog geen slee heb en geen zin heb om met de wandelwagen naar buiten te gaan ( ik heb geen hal dus moet altijd met dat ding door de kamer, en ik daarna de hele kamer moet gaan dweilen) heb ik besloten dat wij gezellig een pyamadag ( nou ja kleine plurk dan, ik ben wel aangekleed) houden. lekker spelen en kroelen en tv kijken. en genieten vande sneeuw achter het raam.
@bluesky, jeetje dat is balen zeg Vind het ook echt gevaarlijk op de weg nu...je ziet hier ook helemaal geen stoepranden meer.
Inderdaad! Ik vertrek vandaag om 16u op m'n werk en dan maar hopen als ik thuis kom dat de hemelsluizen open gaan
We hebben het overleefd ( en de baby doet het fantastisch!! Helaas niet kunnen zien wat het wordt, al dacht ik 3 streepjes te zien heur... ) Anywho, er komt nog veeeeel meer sneeuw aan hier! Mijn man is met Nathan sleetje rijden, die hebben we gister nog even snel gehaald. En vanmiddag even lekker wandelen. Nu eerst de vogeltjes wat extra eten geven,
als ik geen stoepranden zou zien, zo ik ook echt niet gaan rijden, maar hier valt het nog wel mee.. overigens heb ik vanmiddag een afspraak in het ziekenhuis die ik niet zo maar afzeg Dus maar op tijd van huis weg
Mijn pverbuurman is ook al flink aan het sneeuwruimen, even stiekem een fotootje gemaakt hoor Bekijk bijlage 36889
Iemand onze slee lenen?? schiet niet op met louise naar buiten.. ze wilde geen stap verzetten, op de slee krijste ze de hele buurt bij elkaar en toen we in de speeltuin een sneeuwpop aan het maken waren zei ze alleen maar dat ze weer naar huis wilde. Dus we zijn weer binnen