Het sneeuwt!

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier in Breda blijft het ook sneeuwen! Het ziet er prachtig uit. Volgens de buienradar is het hier rond 1 uur droog, dus ik ga vanmiddag lekker buiten lopen met uk!

Die staat al vanaf dat hij wakker is (hij is nu met oma mee) met zijn neusje tegen het raam geplakt:D

2. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hier sneeuwt het ook nog steeds en het gaat ook harder sneeuwen :D

3. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Nee hoor, volgens mij zijn er veel meer mensen niet blij, wij in elk geval ook niet. Vanmorgen met gevaar voor eigen leven mijn vrouw op de bakfiets naar de praktijk geduwd, komt er natuurlijk geen patiënt opdagen......Jammer voor iedereen, want het is haar laatste werkdag. We moeten vanavond ook nog maar weer zien hoe we terugkomen:(

Sterkte voor iedereen die er verplicht doorheen moet!

En o, ja toen mijn meiden klein waren maakte in de maxi-cosi met een kofferriem aan de slee (kofferriem door die uitsparingen waar de autogordol door moet en dan onderaan de slee vastklikken en het handvat naar beneden) en konden ze toch mee, even naar de winkel en zo. Wel even goed uitkijken dat de slee niet kiept natuurlijk! Gelukkig al snel een bakfiets aangeschaft, is al 10 jaar erg nuttig ook in de sneeuw!

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Nou, net een rondje door het dorp gelopen, en het is erg heftig hier. Ligt nu 20 centimeter en er schijnt nog wel wat bij te komen. Lekker met de voetjes in de slaapzak en internetten maar :D

5. Het is hier nu ook weer gestopt met zachtjes sneeuwen..

Oftewel, het sneeuwt hier ook weer harder nu...

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Hier wel 30 a 40 cm. Echt super leuk. Al een sneeuwpop gemaakt en Isabella is flink aan het rollebollen in de sneeuw.
    De hond is ook door het dolle heen.

De auto laat ik maar even lekker staan. De boodschappen doe ik wel later. Kan eventueel ook wel lopend.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Zo is hiet hier op het moment! Mooi..

Maar echt nog geen 20/30 cm.. Wie weet, komt dat nog :D

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hier is het zo

Bekijk bijlage 36909

De parasol staat er om af en toe de kipjes tegen de regen te beschermen. Ze krijgen in het voorjaar een deel overkapping van het hok

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hihi grappig, dan herken je de huisjes vast wel ;)

lol, en ik mn woonplaats maar een beetje anoniem houden hier :p
    Woon je hier nog steeds, of inmiddels al verhuisd?

ik heb net even een poging gedaan om al glijdend naar de supermarkt te lopen hihi, paar keer weer bijna op mn gat gegaan maar ben overeind gebleven. nu lekker onder een dekentje op de bank met laptop op schoot want tis brrrrr....

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik woon nu 20 km verderop in Akkrum, maar ik heb er tot mijn 18e gewoond. Mijn ouders wonen er nog en mijn vriend werkt er (volgens mij huur je van zijn bedrijf je huisje)

Mijn ouders wonen daar vlakbij, op de Parnassia.

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier sneeuwt het momenteel niet. Ik vind het heel mooi maar ik heb vanochtend in totaal 1,5 uur over gedaan om in het ziekenhuis te komen wat normaal nog geen 30 min. rijden is. Was echt drama op de weg.....

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

het huisje huren we vanuit leeuwarden (anti leegstand) maar we verhuizen binnenkort een dorpje verderop. We hadden bijna in Akkrum dat pakhuis tegenover het station gekocht trouwens ;) maar toch voor t platteland met groot stuk grond gekozen...

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh, Karex dus. (of hoe je het schrijft)

Mijn vriend zijn directe collega woont daar ook ergens en heeft ook zo'n antikraakhuis.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
  15. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wij hebben zoveel sneeuw gekregen en het blijft maar doorsneeuwen! Net al even met de kleine dame door de sneeuw geweest, ze vond het wel leuk! keek haar oogjes uit!
    Alleen de wegen zijn hier slecht begaanbaar, mijn vriend heeft 2 uur en een kwartier erover gedaan om op zijn werk te komen terwijl hij er anders 40 minuten over doet.
    Maar we zijn er nog lang niet klaar mee!! Leuk hoor!!!!

16. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Naah zeg! Hier stormde net een strooiwagen door de straat. Serieus, hij ging harder dan 50 km per uur. Wat belachelijk, waarom rijden die dingen zo hard?

En het sneeuwt hier trouwens maar door. Mijn buurman is momenteel voor de 3x zijn pad aan het sneeuw-vrij-maken.

17. EmyD

EmyD Niet meer actief

Nou, hier zet het nog steeds niet door hoor.. En dat beetje sneeuw dat valt, smelt meteen als het op de grond komt. Dacht net even dat het goed zou gaan sneeuwen, maar het valt een beetje tegen.. :(
    Had mijn dochtertje graag voor de eerste keer sneeuw willen laten zien. Dat gaat helaas nu (nog) niet door!

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
  19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dit is echt gaaf hoor al die sneeuw!
    Manlief even in zijn pauze naar de winkel gestuurd om wat boodschappen te doen want het blijft maar doorsneeuwen.

M'n zoon is al een paar uur buiten met als resultaat een mooie sneeuwpop en mijn raam vol met sneeuw schijnt heel leuk te zijn om op mama te mikken terwijl ze toch binnen is ;)

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier scheen net zelfs de zon eventjes naar binnen ;) Er is nog geen sneeuwvlokje gevallen ...

Deel Deze Pagina