Haha, net even mijn (binnen) katten in de sneeuw gezet. Ze wisten niet hoe snel ze binnen moesten komen.
Scapino heeft vanaf mt 22 voor 9,95! Ik ga om 5uur ook ff. Zal ze maar in huis hebben als et begint te sneeuwen
aaaaah!! misselijk! onze hond moest er ook nooit wat van hebebn. tilde zijn poten altijd heel hoog op.
hihih hier ook een mega pak sneeuw. Het enige vervoermiddel dat ze nu hier in het dorp gebruiken is een slee Jammer dat wij er geen hebben. maar goed, hoe vaak komt zoiets nou voor he ) Gelukkig had ik al snowboots voor Erik gekocht vorig jaar. Die waren toen te groot en nu passen ze perfect. Had ze het weekend gevonden. Puur geluk Mijn man deed er vanmorgen met de auto wel 2 uur over om op zijn werk te komen! Is normaal gesproken maar een half uurtjes rijden. Pfff Zal wat worden vanavond als ie naar huis gaat
ik stap niet meer in de auto!! moets voor het eerst naar de cb toe en naar de huis arts voor mijn want vloei te veel!!! binnen een half uurtje is me kraamverband vol. en een week geleden vloeide ik niet meer. nee ik de bocht om naar de huisarts te gaan 20 km na ik de bocht glijd me auto we vol tegen een stoeprand! heel me rechter voor band en velg stonde krom. anwb heeft er een reseve band op gelegt. eigelijk mogen ze het niet doen want het is een 1 man,s ongeluk :S pfff zo mooi het weer maar hardstikke gevaarlijk!!!
Hier ook veel sneeuw, en ben er ook niet zo blij mee. Ik stond vanmorgen ook al in de berm (vlakbij een sloot) m'n man heeft me er met een trekker er weer uitgetrokken. pfff, ga vandaag de auto echt niet meer in
Hier geen leuke sneeuw pret.. mevrouw vind het vreselijk! Misschien ook niet zo raar, als je er tot je knieën in weg zakt
oja mensen uit LIMBURG!! hier is het weer aan het smelten. Grotendeels is het weer djek. Alleen ik zie wel sneeuwwolken..wie weet dus. Nu jullie zin.....GRRRRRR:x
Ik heb net nog eens op de buienradar gekeken en ik denk dat Limburg toch straks nog een portie gaat krijgen. Als ik op Nederland klik, kan ik 2u vooruit kijken. Maar dan is het precies alsof het allemaal langs Limburg voorbij gaat. Maar als ik op België klik, hangt er een dik pak boven Brabant... Wie weet! Mijn collega is net aangekomen en moest van Zoutleeuw komen en daar sneeuwde het al. @ Lucia: Zag het hier zo al maar uit!