Hier grens Groningen/friesland en hier ligt ook sneeuw. Nog niet heel veel maar er ligt een dun laagje.
Hier (net onder Rotterdam) schijnt het zonnetje flauwtjes, maar helaas nog geen sneeuw! Hoopte erop toen ik vanmorgen wakker werd, maar lees op internet dat de kustprovincies "waarschijnlijk" overgeslagen gaan worden! Jammer!!
hier in emmen nog geen sneeuw te zien ..en dat is vlakbij groningen ,maar wie weet komt het deze kant op ...
Hier sneeuwt het ook ! Zat ik op m'n fietsie met m'n mams aan de telefoon zie ik sneeuwvlokken ik helemaal enthousiast! Nu hopen dat het blijft liggen!
Hier in Brabant nog helemaal niks geen sneeuw te zien. Zo eens ff bij KNMI kijken of het uberhaupt nog wel deze kant op komt....
Nog geen sneeuw te zien in Rotterdam, wel een flauw zonnetje. Ben benieuwd hoe mn auto er morgen ochtend bij staat lol of hij dan nog rood is of wit haha
ja hier ook, maar niet veel en hele fijne vlokjes. maar het is er koud genoeg voor, het echt sneeuwkoud buiten brrrr. Maar krijg er ook een gezellig gevoel bij lekker warm binnen bij de kerstboom
Hier heb ik ook al een paar vlokjes gezien, maar daar gaat het voorlopig ook bij blijven vermoed ik. Zou het nochtans zo ontzettend leuk vinden, een paar dagen echte sneeuw, dat Keld ook eens buiten kan spelen. Afwachten dus!
Dacht net , jeee ik zie sneeuw , is mijn bovenbuurman zijn mat aan het uitkloppen of zo mijn dochter keek me ook al aan alsof ik gek was ... hier dus nog steeds niets ...