Ohh ja die kijk ik ook, maar ik vond die buienradar wat duidelijker, maar die is er niet meer geloof ik... Toch wel jammer dat de sneeuw nu al valt, had het met de kerst wel bijzonder gevonden! Maar volgens mij word het warmer weer volgende week
Weerplaza geeft hier vandaag om 18:00 sneeuw, en buienradar pas morgen om 16:00.... Ik kijk gewoon niet meer. Zie wel of er wat valt of niet
hier tot vanmorgen helemaal niks.. vanmorgen lag er wel een aardig pak sneeuw, maar helaas is dat nu inmiddels zo goed als weg..heel jammer..onze dochter wilde graag sleetje rijden, maar gaat m niet worden zo...wat dat betreft piesen wij altijd naast de pot met dit soort dingen..
hmm op weerplaza staat voor de komende dagen wel interessant voor mijn woonplaats: 18-12 Sneeuw Max -2 Min -5 19-12 Sneeuw Max -3 Min -8 20-12 Sneeuw Max -2 Min -9 21-12 Sneeuw Max -3 Min -8 22-12 Sneeuw Max -1 Min -7 23-12 Sneeuw Max 0 Min -5 24-12 Sneeuw Max 0 Min -4 Dat is niet verkeerd
Ja hier ook tot 24e sneeuw. Na de 24e 3 dagen niet ( kerstdagen dus ) en daarna weer sneeuw. Volgens mij heb ik het na 3 dagen wel gezien.
mams136 volgens mij woon je dan ook in de buurt van waar ik woon want hier geven ze ook pas om 18.00 weer sneeuw op. Heb nog geen sneeuwvlokje gezien overigens de hele dag
Jullie mogen wel wat sneeuw van mij! Ik zit al vanaf vanmorgen ingesneeuwd... kon niet naar mijn werk, ventje overstuur en iederee is de hele dag al aan het sneeuw scheppen maar het komt net zo hard weer terug. Ligt nu ongeveer 30-40 cm.. Ach vanmorgen wel heerlijk een stuk met de slee gereden! Maar voor de rest ligt het hele leven hier stil!
Hier nu ook 15 cm En het blijft ook door sneeuwen, soms wat harder dan weer zachter.. Maar t is nog niet gestopt vandaag.
Als de supermarkt maar nog even open blijft. Ik moet nog wat boodschappen doen. Ik heb de AH gebeld en die zeiden tot 21.00 uur gewoon open te zijn.
Volgens weerplaza gaat het hier (of tenminste in Weelde, maar da's niet zo ver ) sneeuwen tot en met de 21e, 22e niet, 23e en 24e wel. (de 24e zelfs 6cm) Ik hoop het ZOOOOO!
hier omgeving oosterhout gorinchem is het nu weer gaan sneeuwenwas al wet wat sneeuw gevallen maar nog niet de moeiet om slee te rijden. wel jammer dat het nu pas begint. nu ga ik niet meer naar buiten. heb net wel samen met plurkie in de deur naar buiten gestaan en gekeken naar de sneeuw. ze wilde er allemaal naar pakken hahaha
hier net nog een poging gedaan om lekker met alyssa met de sneeuw te spelen, maar helaas. toen ze buiten in de sneeuw stond en ik liet dr hand los begon ze te huilen en wilde ze een handje. ik ging toen een stukje door de tuin lopen met dr en toen ik een handje sneeuw pakte begon ze te gillen en wilde weer naar binnen. inmiddels sneeuwt het hier ook weer aardig door. ben benieuwd hoe laat mn mannetje thuis is, die gaat nu ongeveer rijden. liefs doris
Mijn man was net thuis maar mag gelijk weer een boodschap doen. De auto laten we maar even staan. Dat is nu echt niet meer te doen. De wegen worden steeds slechter. Dorisn, herkenbaar van mijn dochter orig jaar. Toen durfde ze niet over de sneeuw te lopen. Nu ligt ze er in de rollebollen.
Hier ook veel sneeuw... Ben benieuwd of het verantwoord is om morgen naar het werk te gaan beetje klote dit...