Hier helemaal niks gezien vandaag overal in belgie en nl sneeuw behalve in limburg!!! Tenminste ons deel van limburg
Joehoe........hier IN HET WESTLAND sneeuwt het weer!!! En best hard, op de wegen ligt alweer een heel dun laagje sneeuw! Is vannacht ook al 6 cm. sneeuw gevallen dus heb vandaag met de kids 2 grote sneeuwpoppen gemaakt. (werk op een kinderdagverblijf).
ook hier een dik pak witte poeder overal!! Ik vind het heerlijk!!!! ondanks dat de helft van de collega's ivm het slechte weer thuis gebleven zijn en mijn auto de bocht door glibbert.....ik vind het ZO romantisch (maar manlief is niet thuis om de romantiek te delen haha)
Ik heb een enorme rothekel aan sneeuw. En hier ligt er nu een pak van ruim een halve meter of meer en het einde is nog niet in zicht. Vanmiddag staan te blauwbekken op een metrostation, midden in een sneeuwstorm... :x Ik ben af en toe echt naar het verkeerde land ge-emigreerd... (Ik woon in Stockholm en we hebben hier elke winter een pak sneeuw ) Het eerste jaar was leuk, daarna niet meer.
Ligt hier behoorlijk wat! En ik vind er niets aan! Onze auto is stuk(denk ook niet dat ik uberhaudt durfde te rijden met die grote bak) Ik heb heel wat km gelopen vandaag.Denk zo'n 20 km ofzo Met zware boodschappen tas en zo'n simpele inklapbuggy. Was erg zwaar door de sneeuw en heb nu een rugpijn niet normaal! Justin vind de sneeuw niets aan,moest erg hard huilen.
hier gisteren 2 mm en vandaag eigenlijk alleen maar zon gehad met beetje wolken.. verder geen sneeuw.. tuin is groener dan groen en net zoals paar jaar geleden zat ik weer voor jan met korte achternaam op mijn sleetje te wachten in het groene gras op dat dikke pak dat zou vallen. roermond staat op de kaart voor maandenlang rothitte, veel regen en veel storm.. maar sneeuw.. nee, daar hebben we hier nog nooit van gehoord blijkbaar.
Hahaha , echt he , we krijgen wolkbreuken en de hele handel , super vaak zware onweer maar sneeuw , ho maar ....:x
Goedemorgen meiden, Het heeft hier gelukkig vanacht niet meer gesneeuwd. Moet vanmiddag naar de verjaardag van mijn nichtje. Maar zij woont in termunten..een klein dorpje op zo'n 15 minuten rijden bij ons vandaan. Maar vraag me af of we wel heen moeten gaan.... De grote wegen zijn wel begaanbaar, maar hier in de straat is het nog 1 sneeuwboel. Er is niet gestrooid. En ik vermoed dat de woonwijken in termunten ook niet gestrooid zijn, en we moeten een paar scherpe bochten door voordat we bij hun huis zijn. Ik twijfel of we wel heen moeten gaan, wat zouden jullie doen?
Ik zou er heen gaan, maar ik heb geen moeite met in de sneeuw rijden. Als je stapvoets op de straten rijd waar niet gestrooid is en rustig remt. Maar ieder eigen keus natuurlijk. Hier heeft het vanacht nog wel een beetje gesneeuwd maar niet veel, er ligt hier nu ong 10/15 cm
Vroeger reed ik ook overal heen...sneeuw of geen sneeuw. Maar nu met een kleintje achterin ben ik toch angstiger geworden. Er zijn hier al zoveel ongelukken gebeurt ondanks het stapvoets rijden, ze glijden gewoon weg En mijn man heeft de grote auto mee met dikke banden. Dus ik moet het doen met ons kleintje met kleine smalle wielen. Jeteje had nooit van mezelf verwacht dat ik zo'n angsthaas zou worden
O heb ik ook hoor. Vroeger reed ik overal heen, sneeuw of niet. Maar nu met die kleine achter in. Ik zou persoonlijk niet gaan, ook omdat er nog meer sneeuw verwacht wordt vanmiddag...
Ik denk dan altijd, als je stapvoet in een woonwijk rijd , en je glijd weg, kan er toch niet zo heel veel gebeuren? Gewoon wachten tot je stilstaat. Het zijn geen grote snelheden waarmee je rijd toch? Ik had het vanochtend nog. Kan me voorstellen dat het enger is met ene kleine achterin, maar als je gewoon rustig rijd.....maar goed je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt meid. Hier vannacht wel gesneeuwd. Niet heel veel, hier ligt denk ik ook zo'n 10/15 cm. Ik moet vanmiddag de polder in op een niet gestrooide weg met aan weerszijden water, daar ben ik wel wat minder blij mee. Maar ja...paard moet eten he?
Consider: gaat mij net zo hoor, ik zou vanmiddag naar mijn moeder, die in een naastgelegen dorp woont. maar met dit weer, en kindjes achterin? dan ben ik ineens niet meer zo stoer in de auto, terwijl ik het wel leuk vind als ik alleen in de auto zit en het is glad om op een verlaten stukje ff de handrem aan te trekken door een bocht. ik twijfel ook nog of ik vanmiddag heen ga, heb ook nog achterwiel aandrijving, niet zo handig als het glad is.
we gaan morgen de winterbanden eronder zetten, voel me dan toch weer wat veiliger hoop ik, en dan zul je zien dat de sneeuw ook zo weer weg is....... dat hoeft nou ook weer niet
Ik zou wel gaan! Maar wij hebben dan ook 2 stoere auto's vd deur staan met goeie winterbanden (gaan er in oktober ALTIJD al onder) en daarbij ik woon niet in een dorp....hier in de stad is het natuurlijk beter begaanbaar. Echt de ellende >Lees IJzel dan zou ik niet gaan, want als je dan gaat...glij je gewoon echt helemaal weg! Mirre
hier ligt 15 a 20 cm sneeuw! en heb gisteren men auto moeten laten staan... vandaag telefoon gekregen dat men nieuwe banden binnen zijn! yeah op tijd hoor!!! heb gisteren 4u gedaan over een 15 a 20 km!!!! eerst 2u op de bus gewacht, uiteindelijk het opgegeven en is men ventje me komen halen met de 4x4! vandaag blijf ik lekker thuis en heb al net een sneeuwballengevecht achter de rug! heb men hond bekogeld! straks men ventje zo verwelkomen!