Hier sneeuwt het ook! Durf het nog niet hardop te zeggen hahahahaha. Maar tis meer als gister en eergister. Grotere vlokken ook!
Me man is gelukkig op tijd vrij vandaag...dus hij gaat mee naar de verjaardag. Kunnen we fijn met de station, die is toch groter en zwaarder, en bredere banden. Toch wat prettiger met dit weer
Hier heeft het gisterenavond, deze nacht en voormiddag geen vlokje gesneeuwd De zon komt er af en toe door, dus ik vermoed dat het helemaal over is met de sneeuwpret voor zuid Limburg...
heeel af en toe... maar meer toe dan heel... valt er een vlokje naar beneden als ik nu heeeeeeeeeeel geduldig ben... dan kan ik morgen.. een sneeuwbal maken die zooo groot is dat ik een baby mier er hoofdpijn van kan bezorgen.
snik snik ik voel mezelf echt heel erg zielig.. had ook erg graag met me kleine meisje willen gaan sleen maar er is hier zoals gewoonlijk bijna geen sneeuw gevallen
'Vrijwel zeker witte kerst' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl kijk hier goed nieuws voor de sneeuwliefhebbers,
Ik geloof het KNMI niet meer. Op onweer-online zit een weer man, Jan, die dit weer heeft voorspeld. Ook qua sneeuwhoogtes e.d. KNMI heeft het nooit gehad over een halve meter sneeuw, wel 'wat' winterse dagen. Zijn voorspelling is dat de kans op een witte kerst 90% is, ook in de kust gebieden. Vanuit het westen gaat het zondag sneeuwen en kan er wel 40 cm bij komen. Zolang deze sneeuwlaag dekkend blijft, wordt het ontzettend koud. Vanacht al, sowieso -15 graden. En met oud en nieuw wordt het misschien nog kouder
Even een vraag! Wij hadden geplanned om morgen naar Bremen te gaan. Nu wilde mijn vriend in eerste instantie niet meer gaan maar vanochtend ineens weer wel. Ik durf het opzich ook wel aan maar mijn ouders verklaren ons voor gek. Ze vinden dat we het echt niet moeten doen, dat het hartstikke gevaarlijk is. Maar dat valt toch opzich wel mee? Het is enkel snelweg en volgens mij is er in Duitsland verder helemaal niet veel sneeuw gevallen (áls er al iets gevallen is) Zouden jullie gaan?
klinkt meschien stom maar dat lijkt mij echt heel erg gaaf! gewoon lekker aan tafel met het heele gezin een spelletje doen met een warme kop chocomel na een dagje schaatsen en sneeuw speelen.. maar aangezien ik op bijna loop afstand van de zee woon ben ik bang dat we weer niks krijgen.. als ik dan overal die fotos zie dan word ik wel beetje jaloers.. maar aan de andere kant niet iedereen kan in de zomer naar het strand lopen na het werk
Ik zou het niet doen. Als je al zit wat er hier moet gaan vallen? Wat er vandaag komt, komt allemaal vanuit duitsland dus dat zal ook flink wat liggen dan denkik hoor. Aszz, heb je een link naar die site?
Pff hier is ook nog geen cm gevallen, en ik kan ook in de zomer niet naar het strand lopen na mn werk! Dat is pas oneerlijk