Het sneeuwt!

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Shaylen, ja hoor! We leven nog! Tis koudddddd.... IJspegels hangen hier op het afdakje en op de bumper van auto en de vensterbanken, haha!

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahah, gelukkig!
    ijspegels, dat is lang geleden zeg!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bij een vriendin van mij zijn de leidingen bevroren zo koud was het!

4. hope4somthing

hope4somthing Actief lid

15 dec 2009
    106
    0
    0
    Friesland
    Hier is het ondertussen min 10 en sneeuwt het nog steeds.....T is wel een heel mooi gezicht maar het is zooo verschrikkelijk koud!

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Heb geen flauw idee hoe koud het hier is geweest. Niks van gemerkt in ieder geval want in huis is het altijd 22gr... Ik ga straks nog even naar de winkel schuifelen/glijden voor de laatste boodschapjes voor het weekend. Ben benieuwd hoe koud het buiten is!

6. Writer

Writer Niet meer actief

ik vind het nu niet zo leuk meer hoor,nog steeds dikke pak van 20 cm .gisteren met moeite naar super geweest kon je niet gewoon lopen,en vandaag heb ik ook wat dingetjes nodig dus misschien moet ik straks weer en het is niet te doen met 2kids in dat glade ijs te lopen;).oh ja heb nog hele boel aan de kant geschept ,anders kon ik mij voordeur niet openen ,dus van mij mag nu afgelopen met sneeuw ,het blijft gewoon sneeuwen:(

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier sneeuwt het ook weer.
    Morgen wordt er ontzettend veel sneeuw en in het westen regen ( dus ijzel!! ) verwacht.
    Mocht je de deur niet uit moeten, blijf dan binnen. Ivm harde wind zullen er sneeuwduinen ontstaan, wat best gevaarlijk kan zijn.

Dus, kacheltje aan, warme chocolade en van de sneeuw genieten :D

8. steenbokje

Kwas vanmorgen net bezig om een ontbijtje te maken (2 sinaasappeltjes uitgeperst, koppie thee, geroosterde broodjes) toen hij de keuken in kwam. Bah, verrassing verpest, had hem ontbijt op bed willen brengen ;)

Maar het heeft wel nut gehad want vriendlief heeft net het pad van voordeur tot aan straat mooi leeg geschept, dus straks 5 meter gewoon lopen en dan weer door de sneeuw richting winkel schuifelen... Warme chocolademelk klinkt erg goed nu!!

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, voor jou dan deze! Pure nostalgie! ;)

10. hope4somthing

hope4somthing Actief lid

15 dec 2009
    106
    0
    0
    Friesland
    Wauw wat een fantastisch gezicht!

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

prachtig! :)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Schitterende foto van de ijspegels!
    Dat is echt nostalgie :D

Hier nog steeds neit veel te bekennen.
    Wat mij betreft mag het of nu gaan vallen, of zondagavond want dan gaan we morgen nog naar de ikea.

13. steenbokje

Erg mooi die foto! Zal er straks ook nog een paar maken want hier hangen ook enorme ijspegels aan de lantaarnpalen! er valt overigens weer iets uit de lucht nu...

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Het is huer echt ontzettend koud, we zijn net terug van boodschappen doen.
    En het is gewoon -7 buiten!!!
    Om 10uur vanochtend was het -9!!!
    Pfff echt ontzettend koud.

We hebben nog 2x vastgezeten in onze eigen straat (waar natuurlijk niet gestrooid is :() maar na wat duw werk van buren staat de auto weer op de oprit.

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Woon in het westen!
    Ben benieuwd wat hier nog gaat vallen. Ze zeggen dat het vanavond weer kan gaan sneeuwen, ook vannacht en morgenochtend blijft het sneeuwen!
    Eerst maar eens zien, dan geloven!
    Er ligt hier overigens nog een flinke laag sneeuw, de straten zijn 1 grote ijsbaan. Woon naast een park en heb een hond, dus ben veel buiten te vinden. Zo leuk om te zien, al die kinderen op de slee!

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hier is het ook ontettend koud en er hangen ook ijspegels aan mn schuurdak.
    gisterenavond dachten we nog dat het overdreven was met wat ze riepen over de kou.
    kom ik vanmorgen beneden en keek ik op de termometer is het gewoon -9.7!
    vandaag ook nog wel wat sneeuw zien vallen maar niet echt veel.
    van mij mag er nog wel meer vallen, vind het zo mooi.
    alleen wat lastig om boodschappen te doen en op het werk te komen.

kon gisteren trouwens met een collega meerijden want die was de sleutels vergeten te geven dus ze moest er toch heen.
    toen ik alyssa naar de oppas ging brengen met de buggy bleef ik een paar keer steken in de sneeuw, maar we zijn zonder brokken te maken aangekomen.

liefs doris

17. steenbokje

Net even met de auto naar de supermarkt geweest. Eerst al een kwartier er over gedaan om de auto van de parkeerplek te krijgen, want die stond nogal ingesneeuwd. Flink duwen dus :p En een tip: ga niet achter 1 van de wielen staan duwen!!

Toen naar de andere kant van het dorp. In de eerste bocht kwam er een tegeligger aan en stonden wij weer vast. Weer duwen dus, deze keer midden achter de auto gestaan hihi. 5 minuten later waren we weer los. Volgende bocht weer tegenliggers!! En dan is er natuurlijk maar 1 spoor waar in gereden kan worden he ;) Maar we konden iets achteruit waardoor ze er langs konden...

Eenmaal bij de aldi aangekomen konden we geen parkeerplekje vinden want de parkeerplaatsen waren nog niet geruimd, en iedereen stond extra breed geparkeerd. Verbaasde me over het aantal auto's!! Dus toen maar naar de AH geglibberd. Daar mijn boodschapjes gedaan en gelukkig zonder veel problemen thuis gekomen.

Wel lastig dat iedereen op straat blijft lopen. Met de auto in de sneeuw kan je gewoon niet van het gas af gaan want dan sta je weer vast, en die mensen blijven ook gewoon voor de auto lopen!! Lekker als je weer op een drempel blijft steken. Heb heel veel mensen gezien die stonden te duwen...

Thuis eerst m op de straat laten staan, parkeerplaats sneeuwvrij gemaakt en toen de auto op de schone parkeerplaats gezet. Slim!! Nu kan ik maandag in ieder geval weg rijden zonder dat ik mn vriend wakker moet maken, want die heeft vakantie ;)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het is hier echt koud!
    We gingen eind van de middag richting park wandelen.
    M'n handen waren helemaal bevroren ondanks de handschoenen echt pijnlijk! Ze tintelen nu nog steeds :(

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hmz ... zag net op buienradar dat het hier rond een uur of 9 gaat sneeuwen.
    Zou wel leuk zijn. Hou absoluut niet van kou maar heb met mijn zoon afgesproken dat, als het zo gaat sneeuwen, we zo naar buiten gaan :D
    En dat vind ik wel heel leuk haha...

20. de sneeuw komt er aan zeggen ze!!!!

Deel Deze Pagina