JOEHOE....het sneeuwt hier ook weer, en best hard! Had ff een uurtje niet naar buiten gekeken, en toen ik dus net keek waren de straten (die sneeuwvrij waren door het strooizout) alweer helemal wit. Voel me net een klein kind, maar vind het echt geweldig! Als feyenoord is afgelopen gaan we de hond nog maar ff extra uitlaten, ff lekker door de sneeuw. Woon trouwens in het westen! De berichten zijn dat het tot morgen rond het middaguur blijft sneeuwen!
Dorpje naast Delft! Ik woon vlak bij jou! Zoetermeer is hier niet erg ver vandaan. Is trouwens weer gestopt met sneeuwen hier. Bij jou?
Hier vallen ook weer kleine vlokjes! Maakt me zo blij als een klein kind, ookal weet ik dat het maandag nog een rotklus gaat worden om naar t werk te komen, maar dat doet er nu ffies niet toe. jippie, nog meer sneeuw!! hehe best wispelturig. de ene keer mag t van mij allemaal smelten (vooral als ik net in de auto heb gezeten) en een half uurtje later kan ik er weer intens van genieten.
ik ben benieuwd wanneer we hier dan eindelijk sneeuw krijgen gisteren gaf buienradar een groot sneeuwgebied aan.. we hebben paar vlokjes gehad nu doet buienradar het zelfde. en zou tot 6 uur morgenavond sneeuwen.. als ik nu naar buiten kijk... zie ik sterren.. en niet 1 wolkje zou fijn zijn om ook nog iets van sneeuw mee te maken.. maar zal wel niet.. die regen.. die ze voorspellen.. die zal wel komen. in elk geval geen witte kerst.. voor roermond geeft bericht aan 1e kerstdag 6 graden snachts, 9 overdag..
Toen ik vanmorgen wakker werd sneeuwde het hier hele lichte stuifsneeuw, maar het is wel weer lekker dekkend wit buiten erdoor geworden! Straks maar eens ff kijken of ik "weer" nog wat mooie foto's kan maken! Mirre
hier heeft t vanacht best weer flink gesneeuwd! de achterdeur kon bijna niet open! en nu sneeuwt t nog zachtjes!!!
Hier is het vanacht ook weer gaan sneeuwen en er is weer 5 cm bijgekomen Vanmiddag lekker wanderelen....gisterenavond geschaatst, was goed koud maar wel een echte frisse neus gehaald
Hier ligt een enorm wit pak! Heeft vannacht goed gesneeuwt en nu valt er van die stuif sneeuw...ziet er prachtig uit, want alles wat vertrapt en tot ijs omgevormd. Maar nu weer een vers, wit pak! Dit was van de week:
Hier sneeuwt het ook aardig hard nu, ik ga vanmiddag met een vriendin ff lekker het bos in, hele frisse neus halen haha
Hier (limburg) sneeuwt het ook maar het blijft nog niet echt liggen maar het waait er echt super hard bij lijkt wel een sneeuwstorm of zo ... ik ga niet naar buiten nu in ieder geval ..
wie weet er hoeveel sneeuw er bij volkel en omstreken ligt? Wij zouden vandaag naar de luchbasis daar gaan voor me zwager, die zit in afghanistan en is er familiedag! maar weet niet of het te doen is met de auto? en hoeveel er daar ligt iemand hier die het weet