Hier lijkt het ook wel een sneeuwstorm! Vriendlief gaat nu roken en foto's maken...Heb het volgens mij nog nooit zó zien sneeuwen...
HIer heeft het volgens mij de hele nacht gesneeuwd en nu sneeuwt het weer!! Beetje jammer dat Louise het niks vindt...
hier ook een soort sneeuwstorm, ik zie er nu al tegen op dat ik door dit weer morgen naar mijn werk moet rijden (45 min) hoe doen jullie dat? of is de rest van NL vrij
Nou ben dan wel vrij, maar moet er toch morgenvroeg uit! Manlief naar t werk brengen, want die kan nu dus echt niet op zijn scooter weg! En dan moet ik dochterlief naar school brengen....
Ja ik ben de komende 2 weken vrij hihi dus ik ben erg blij dat ik niet door dit weer hoef te rijden (al heb ik dinsdag wel een bruiloft aan de andere kant van het land).
Ook hier sneeuwet het erg hard, ligt alweer een dikke pak sneeuw! (westen)!!! Echt een sneeuwstorm met die harde wind erbij.
Het is ook doodeng hoor!! Gewoon heeeel rustig rijden, liever een uur langer erover doen dan niet aankomen.
Was ik maar vrij. Ik ga ook liever niet door de sneeuw naar mijn werk. Ik woon gelukkig wel dicht bij mijn werk (normaal zo'n 10minuutjes fietsen). Ik ga morgen lekker met de bus, en dinsdag ook maar denk ik. De rest van de week ben ik vrij. Maar ik zou eventueel ook nog lopend kunnen gaan.
Nou hier sneeuwt het ook behoorlijk nu, maar het waait tussendoor soms heel hard... Lijkt me geen pretje om daar doorheen te moeten... Je ziet het sneeuw gewoon weer omhoog stuiven van de auto's...
Hier in Tilburg (reeshof) ligt ruim 18 cm sneeuw. Vanmorgen opgemeten wat een hoop zeg ! Dit is al de vierde dag sneeuwpret. Vind het echt onwijs leuk voor de kinderen Maar ook wel naar voor de mensen die nu moeten autorijden voor hun werk.
Hier ook onwijs veel sneeuw en zo te zien op buienradar gaat het nog wel even door, Niet normaal, lijkt wel een sneeuwstorm
Hier ligt ook een heel pak. Moet zo ook nog gaan werken, maar ach we zullen wel aankomen. Idd gewoon rustig rijden komt alles goed.
Ik heb er al een flinke reis opzitten het is goed te doen het is wel overal glad maar je snelheid aanpassen en het is goed te doen. En nog een tip als je ergens weg rij doe dat in de 2de versnelling dan slip je niet zo. Hier sneeuwt het ook mega hard ik ben helemaal heppy
Het lijkt hier Siberië wel. Zijn net een stukje wezen lopen, Nathan vond het helemaal niks. Zal even wat foto's plaatsen.