Jeetje zeg.. dat zijn echte sneeuwfoto's Aszz! Hier is het zicht een stuk beter maar het waait hier ook haast niet.
Bekijk bijlage 37740 Straks ga ik naar buiten, dus zal dan ook weer nieuwe foto's plaatsen als ik terug ben
Ik weet niet of je er nog wat aan hebt maar het sneeuwt hier echt heel hard en ligt ongeveer 15/20 cm sneeuw dus best veel
Dank je wel ninja Maar we zijn thuis gebelven, het is hier ook zo hard begonnen met sneeuwen en nu nog niet gestopt dat ik heeeeel blij ben dat we niet zijn gegaan. Had even op de buienradar gekeken en zag ook een weeralarm dus dan moet ik het neit uitdagen in de auto te stappen met 2 kleine kinderen Dus straks kids de skipakken aan warm aankleden en lekker een sneeuwpop maken Bedankt nogmaals
hier nu ook veel sneeuw. kan me niet herinneren dit ooit gezien te hebben. ik ben 25. wel leuk hoor. alleen het enige kutte eraan is dat als je buiten bent geweest gelijk binnen ook alles sneeuw is... en kleine plurk vindt er niks aan. net met haar bij het raam staan kijken en ze draait gewoon dr hoofd om en begint aan de gordijnen te rommelen en nu ligt ze heerlijk te slapen
Gaaf Dees!! Hier sneeuwt het nu miezerig, maar er is toch al een aantal cm gevallen Tygho vind er niet zo veel aan helaas. Straks alsie uitgeslapen is nog maar eens proberen.
Luuk vindt het alleen leuk als het droog is. Alleen het sneeuwt al de hele dag helaas. Anders waren we even op de slee naar buiten gegaan